In welke fase zit jij?

Wat een sensatie weer!

2 likes

Yup…hier inmiddels aanbeland bij fase 10…

…denk ik…

:laughing:

2 likes

Niemand fase 11? :thinking:

2 likes

:grinning:

1 like

In ieder geval in de fase dat ik dit grafiekje onzin vindt. Rolex zie ik mezelf niet kopen, omdat er mooiers voor dat geld te krijgen is. en vintage zal ik waarschijnlijk nooit begrijpen/waarderen, dus om dat nou als het hoogtepunt te zien…

Misschien is het niet een grafiek voor de fases in horlogerie, maar meer voor de mate van snobisme? :wink:

1 like

:joy:

4 likes

Ik zal wel niet in de ontkennende fase zitten

1 like

N.a.v. bovenstaande ga ik denk ik een aantal fasen overslaan en ga ik direct van fase 1 naar fase 8.

1 like

Al het grootste deel van mijn leven in fase 6 en weinig hoop op verbetering.

1 like

De ontkenningsfase :joy:

5 likes

1, 2 en 8 (en een lege spaarpot).

1 like

Stage 1. Ik ben wel van plan om stage 2 over te slaan :slight_smile:

2 likes

2, micro brands al sinds het begin naar tevredenheid en 8, want merken van welk item dan ook zijn een hoop gebakken lucht.

2 likes

Stage 3, Hamilton en Tissot :slight_smile:

1 like

Ik ben nog tamelijk nieuw in de horloge-wereld (fase 3), dus kan iemand mij uitleggen waarom Tag Heuer shitty is?

1 like

Ik vind fase 10 nog het meest interessant. Op het moment dat ik tevreden ben met wat ik heb ben ik dus 1 stap verwijderd van het einde…nou daar zit ik nog lang niet, genoeg beleving en mijn wishlist is nog te groot…

1 like

En zelfs indien 10 niet lukt, komt fase 11 uiteindelijk vanzelf goed.

1 like

Ik varieer constant tussen diverse fases :thinking:

1 like

1 1 1 1 1 1 1 1

en blijf er ook nog wel even denk gezien het budget wat beschikbaar is

1 like

Ik ben te eigenwijs om mij aan zo’n grafiek te houden. Ik koop wat ik mooi vind en probeer enige balans in de verzameling te behouden.

1 like