Incoming: G-shock

Ik was er klaar mee dat telkens als ik mijn hand ergens tussen wurm op mijn werk dat ik daarna het horloge in onderdelen bij elkaar kon rapen. Er moest dus iets komen wat degelijker is.

Er zijn velen die de G-Shock een gruwelijk horloge vinden. Ik hoor daar zelf niet bij. Persoonlijk heb ik niet zoveel met de GA-100 series en gaat mijn voorkeur meer uit naar de Aviator series. De GA-1000FC heeft een band met schakels waar mijn voorkeur naar uit ging. Ik ben erg benieuwd of die er zo mooi uitziet als dat ik denk als ik hem om mijn de pols heb.

Onderstaande foto komt van het web. Als die binnen is volgen uiteraard mijn eigen foto’s:

8 likes

Het is in eerste instantie niet het horloge waar ik denk als ik een horloge aanschaf. Resultaat is dat ik de helft van de tijd geen horloge draag op mijn werk. Dus ik sluit niet uit dat ik er met de tijd ook een aan ga schaffen. Gefeliciteerd ermee :+1:

Alvast gefeliciteerd! Stoere klok! Ja, moet ook nog 'ns een G-Shock aanschaffen. Maar ja, ik wil nog zoveel…:slight_smile:
Maareh, waar steek jij in godsnaam je klauw in, dat iedere keer je horloge er in onderdelen weer uitkomt, terwijl je hand er nog wel aanzit (toch?)?:confused:

1 like

Ik moet soms wel eens ergens bij in pastnetwelnetniet ruimtes en dan is het bij mij altijd zo dat de terugweg altijd lastiger is als de heenweg :unamused:.

Horloge af doen is dan vaak beter, maar dat bedenk ik me pas als ik de heenweg al heb gehad :yum:

Gefeliciteerd. Ook bij mij is er een onderweg, een AW590, gekocht als vakantieklok, maar met gemengde gevoelens vanweg het enorme formaat. Ik ben benieuwd…

Da’s een fijne klok. Ik heb de 1100 met resin band. Het enige punt in mijn geval, ik draag mijn horloges aan de rechterkant en die uitstulping voor de kompas knop [comp] drukt in mijn hand. Draag m dan links zou je zeggen… nope heb mn linkerpols ooit gebroken en dat bot is daar weer de uitstulping :slight_smile:. Dus deze ligt bij mij niks te doen en mooi te wezen.

Maar die band… die maakt m werkelijk af, is super.En super afleesbaar ook.