Incoming: Mijn grail terug uit zwitserland | Breitling

Schitterend horloge! Voor mij is de Navitimer serie ook een ware grail, maar helaas nog buiten bereik…
Heel veel plezier ervan in ieder geval en hij ziet er werkelijk weer als nieuw uit!

Zo…da’s krek een nieuw klokje!!! Jij zult een leuk weekend hebben!!!

1 like

Prachtige aanwinst! Proficiat!

1 like

Dikke klok! Gefeliciteerd met je aanwinst en heel veel plezier er mee! :slight_smile:

1 like

ziet er inderdaad als NOS uit,mooi gedaan. En goed werk komt met een prijskaartje!

Dat ben ik met je eens, de kale servicebeurt was € 450, de rest was opknapgeld :wink:

Dankje! ziet er inderdaad als NOS uit , nu zo houden :slight_smile:

Prachtig horloge mag je trots op zijn gefeliciteerd . :ok_hand:

1 like

Ziet er super uit !!!

Nice! Geniet ervan!

Matthijs

1 like

Mooie klok hoor.

Maar nieuwe wijzers> moet dat bij een Breitling, of was hij al zo oud?
Ik heb vintage Seiko’s van 30 jaar, en daarvan zien de wijzerplaat en wijzers er nog gloedjenieuw uit. Misschien kijk ik niet zoveel naar de tijd, dat scheelt (tip).

2 likes

Wauw! Ziet er echt als nieuw uit!!! Veel plezier!!!

1 like

Eeg mooi, geniet ervan!

1 like

Één der mooiste Naviimers!

Er heeft een hele poos geleden één te koop gestaan hier en op dzvl.
Met een mooie gepatineerde wijzerplaat, soms sla ik me voor het hoofd dat ik er toe geen fondsen voor had (en nog steeds niet😏)

1 like

Hi Wil,
Naar mijn inziens waren de wijzers nog goed, wellicht was de lume vergaan. Breitling had hier mij overigens niet over geïnformeerd dat de wijzers vervangen gingen worden

Zeer fraai geworden. Veel draag plezier.

1 like

Erg mooie klok , heel veel plezier ermee

1 like

Proficiat … ik neem aan dat er nu ook extra garantie wordt gegeven ?

Schitterende Breitling !!

1 like

Klopt een jaar garantie, zat wel een brief van breitling bij dat het horloge een complexe kast constructie uit de jaren 50 heeft en het horloge niet geschikt is voor contact met water, bij waterschade vervalt de garantie