Incoming: Obris Morgan Explorer II

Ik was ook rond de € 40,00 kwijt, hebt het even nagekeken dus het valt allemaal best wel mee, ben je dus voor nog geen € 300,- klaar.

Succes!

Wauw, ik lees 216 gram?! Ik mag hopen dat dat inclusief doos en boekjes is, en niet wat je om je pols hebt? :wink: Lijkt me wel heel erg aan de zware kant!

Nice :smile:

Alvast gefeliciteerd is een mooie aanwinst . :thumbsup:

Dat komt oa door de solid engineer band, die weegt alleen al zo’n 120 gram.

Ik vind het een geslaagd ontwerp, en voor het geld mooie specs. Gefeliciteerd! :+1:

Hele mooie klok, goede keuze inderdaad!

Wilde eigenlijk als Rob terugkomt, een sxk007 met super solid lumpy bestellen. Met saffier en Seiko sluiting komt dat ook op €300. Maar nu zie ik dit voor dezelfde prijs…wat denken jullie?

On topic: ik zie dat je voor de blasted ipv brushed versie gekozen hebt? Ik heb geen blasted horloges - heeft dit nog voordelen naast de meer titanium-achtige uitstraling?

Wauw. Lijkt me niet prettig om de pols. Mijn OVM weegt 180 op staal en dat draagt al niet fijn. Ben benieuwd hoe dat met deze bevalt!

Ik vind het allemaal erg relatief. Als ik na een aantal dagen een dresser om gehad te hebben mijn PloProf aan doe, voelt het in eerste instantie of ik aan het gewichtheffen ben. Dat gevoel is een halve dag later al weg, en als ik dan weer een dresser om doe, voelt het even alsof ik niets om heb. Enzovoorts. Alles went :wink:

1 like

Ik heb er ook een besteld. De blasted met zwarte bezel en wijzerplaat en gelijk nog een oranje en gele band erbij😃!