Nieuwe aanwinst: Tag Heuer Carrera Calibre 5

Dauphine

vind ik prachtig :smile:

Hier sluit ik me bij aan. Het is ongetwijfeld een mooie klok deze Carrera, maar wel erg saai. De Delfin en Longines hebben een stuk meer karakter!

1 like

Mijn beste,

In blijde verwachting!!
Mooi hoor!! Sportief met een vleugje chique.:four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Succes nog met je nieuwe aanwinst
en nog veel draagplezier hoop ik voor jouw

1 like

Ik heb 'm ook. Via Chrono24 voor een zeer net prijsje kunnen krijgen.

Ben overigens erg benieuwd naar de IRL foto’s van je calibre 5!

1 like

Mooi in zijn eenvoud, ik houd er wel van. Proficiat!

1 like

Hij is in het echt mooier dan op de foto’s, in ieder geval het nieuwste model is dat.

Deze hopelijk ook, wat meer plaatjes (let vooral op de mooie achtergrond) in deze review :smile:

1 like

Mooi Ide, Ik kan me alleen wel vinden in het commentaar hiervoor. Deze heeft imo minder smoelwerk dan bijvoorbeeld je Flagship.

Ik betwijfel of dit een blijver blijft bij je (helemaal met je voorgestelde 3 piece collectie). Ik denk dat je daar nog wel een duiker aan zult gaan toevoegen (de omega komt niet meer?). Daarnaast denk ik trouwens ook dat je het bandenswappen gaat missen?

Iig proficiat! En we zien de fotos wel voorbij komen!

Ja de toekomst zal het uitwijzen. Ik vind dit genre horloges qua stijl (Aqua Terra, SARB) erg mooi om zakelijk en smart/casual te dragen. De traditionele dresser is het voor mij wellicht toch niet helemaal.

Bandenswappen deed ik op de Longines trouwens ook niet :wink:

Een duiker gaan missen zou inderdaad kunnen, de Omega is voorlopig even van de baan, ook omdat ik tot de conclusie ben gekomen dat 1700 euro voor een 10 jaar oude klok (met de materialen/techniek en afwerking van 10 jaar geleden) toch wel erg stevig is. Dus ik denk dat ik het 1000 - 2500 euro segment oversla qua duikers. Dus dan meteen door ga pakken richting een Sub, PO of Pelagos.

We gaan het zien :smiley:

1 like

Oris - Delfin.

Staat met stip bovenaan bij mij. Ff snel appartement verkopen en huis kopen dan ga ik er voor :grin:
Overigens ook met hetzelfde idee: Zakelijk en smart/casual te dragen…

3 likes

Ja dat is ook de natuurlijke opvolger van de Calibre 5 denk ik op termijn. Echt prachtig.

1 like

Too bulky lugs & braclet baby…

Snap ik! Veel voorpret, ik denk dat je met de tag een mooie mix tussen dress en semi-casual te pakken hebt.

gr HJR

1 like

Gefeliciteerd! Wat mij betreft een goede keuze om de Longines eruit te doen voor deze! En ook om de SMP over te slaan… Zag je op tegen het handmatig bedienen van het heliumventiel? :joy::joy::joy:

2 likes

Kijk, dat is tenminste een horloge! :wink: Gefeliciteerd.

1 like

Heeeel mooi hoor! :+1: Als je nog eens wat anders wil… stuur me dan maar een pb :grin:

En toch geen Aquaracer?

1 like

Mooie klok! Zou er de Longines niet voor inruilen, heeft naar mijn idee meer persoonlijkheid, maar zeker een classy horloge.

1 like

Prachtig horloge! Zo’n ingetogen, maar sportief horloge dat altijd kan is heerlijk. Ben zelf erg van die categorie, hoewel ik zelf wel altijd ook een ‘echte’ dresser wil hebben.

Deze Tag is ook erg geschikt voor vrije tijd. Ik zou dan de (hele mooie) Damasko omzetten in een mooie platte dresser (denk bijvoorbeeld Junghans Meister of Max Bill). Een duiker is niet zo essentieel (tenzij je veel duikt).

Mooie klok gefeliciteerd! Wel wat anders dan de 2254.50 maar toch een mooie klok… :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like