Nieuwe aanwinst: Tag Heuer Carrera Calibre 5

Helaas wel ja…

Deze aankoop had ik niet zien aankomen… Volgens mij ga je je veel te snel vervelen als je geen bandjes gaat wisselen?!

Hoe dan ook, ik vind het een hele mooie klok! Tag :thumbsup:

Ps persoonlijk vind ik de prijs kwaliteit van Oris wel iets beter. :stuck_out_tongue:

1 like

Zier er goed uit, maar die bracelett zou bij mij iig het veld ruimen voor leer.

1 like

Proficiat met deze prachtige Tag!

1 like

Das mooi spul! Van harte en veel draagplezier

1 like

Mooie prijs, maar nog mooier: open caseback!
Anders had je dit erin gekregen:

Ipv

1 like

Mooi klokje. Prima formaat ook. Wellicht nog kijken of je beide stijl bracelets kan vinden?
Het zal me benieuwen hoe lang je 3 horloges vol gaat houden. Afkicken van het flipperen is lastiger dan het lijkt. Het is mij nog niet gelukt ondanks verwoede pogingen. :wink:

1 like

Gefeliciteerd!

De Longines er uit is een goeie zet.
Nee, daar was ik geen fan van.

Maar, zoals er altijd een ‘maar’ is,
het is nu wel erg veel zwart wat de klok slaat.

Dus dat wordt een duiker met een lichte plaat. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Succes!

:+1: Grt.

1 like

Laat me raden een Explorer Polar :wink:

1 like

Prachtig horloge. Veel draagplezier!

1 like

Mooie klok. En mooi merk. Veel plezier ermee!

1 like

Deze had ik ook niet zien aankomen… Van een duiker (Aquaracer of Aquis) naar een mooie semi-dress.

Maar, wat maak het uit? Niets veranderlijker dan horloge idioten, zeker als er een mooi buitenkansje lang komt…

Alvast veel draagplezier!

Grt. Marco

1 like

Aquaracer en Longines Flagship in de blender en dan komt deze er uit haha!

Ha, ha, ha :joy: !! Foto’s of, beter nog, filmpje graag van dat mutatieproces!!! Geen bloed maar stukken leer en staal tegen de muur…

1 like

Yeah! :stuck_out_tongue_winking_eye:

http://www.ablogtowatch.com/audemars-piguet-royal-oak-offshore-diver-watch-white-ceramic-hands/2/

Grtz

gaat er leer op ? ander best een andere stap tov de flagship…

1 like

Mooie klok, dressy en toch sportief.
Het moet ook niet meer dan 39 of 40 mm zijn voor dit soort klokje.

1 like

Vrijdagochtend is het zo ver. Na (de zoveelste) tip van horlogevriendje @SuperC de Duitse koerier gebeld en een ouderwetse afspraak gemaakt voor aflevering op een tijdstip dat het mij uitkomt. Moet je bij DHL, PostNL en TNT eens proberen haha! (‘u moet wachten tot er een briefje in de brievenbus ligt meneer’, of ‘we komen tussen 08.00 en 21.30 uur’).

5 likes

Of je hebt gistermiddag geregeld dat de buurvrouw thuis is om jouw pakketje in ontvangst te nemen tussen 12.00 en 14.00. Waarna de status op de Postnl site om 14:05 doodleuk verspringt naar vandaag tussen 12:00 en 14:00 wat nu dus morgen of overmorgen na 18:00 wordt omdat er niemand thuis is…

Hiep hiep…

1 like

Precies mijn gedachtegang!