Nieuwe aanwinst: Tag Heuer Carrera Calibre 5

Mooi hoor!
Maar wat vind je er zelf van?

‘Even snel met de telefoon, de rest volgt later…’ Klinkt nou niet erg hoopvol.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Wedden dat ik volgende week voor een prikkie loop te patsen met een Carrera om mijn pols? :eyeglasses:

1 like

Geen echte misschien, maar hij zou in mijn verzameling de dresser wel onnodig maken.
En ik vind hem wel veel mooier dan de longines en halios bij elkaar :slight_smile:

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

prima ding, me dunkt.

Ik zou niet teveel stressen om een aangeprate noodzaak om én een dresser, én een duiker én een… nodig te hebben. Kopen wat goed voelt en verkopen als dat niet meer zo is.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

:joy: :joy:

Let’s see inderdaad. Mijn ervaring is dat de ogenschijnlijk eenvoudiger designs juist meestal het langste bij me blijven. De ‘onderscheidende’ modellen ben ik vaak het snelst beu. Heerlijk een wat understated horloge!

Ach die longines was een ouwe lullen klok

Wat word de volgende aankoop ?

Ik vind dat been op bed niet zo fraai, de klok ook saai, veel geld voor weinig, zeg maar: ik ben voor veel voor weinig geld.
Als ik je goed ken blijft dit niet lang jouw compagnion, edoch: veel draagplezier!

Fraai hoor en dressy genoeg👍
Bij mij moet de GS die rol spelen, ook niet echt een dress watch.

Leuk ding maar ben ook bang dat je hier snel op bent uitgekeken. We’ll see :wink:

Eerste indruk: heerlijk klokje, qua uitstraling en afwerking echt weer een stap omhoog voor mij. Enige kleine nadeel is de reflectie van het saffier. Dus lastig te fotograferen.

2 likes

Nou ja, als het alleen om het fotograferen gaat…
In het echt vind ik die schittering namelijk juist erg chic. :thumbsup:

We hadden al zo lang niets gehoord dat ik al dacht dat hij tegenviel. :smile:
Gefeliciteerd er mee, mooi horloge!

1 like

Voorlopige conclusie; beste aankoop tot nu toe. Echt super mooi ding. Alleskunner. Staat top onder een pak, smart casual maar met een polo en spijkerbroek op terrasje kan ie ook.

2 likes

Wat gek om je Damasko tekst in je TH topic te knallen.

3 likes

dat van die beste aankoop? :wink: