Incoming: Universal Geneve Compur ref: 22431 met zeldzame Dial

Dat zou je zeggen ja. Wel bijzonder dat ze dus nogal wat imperfecties hebben

Goed om te lezen. Dan heb je waarschijnlijk een bijzonder goede koop gedaan.

Vrijdagmiddag 16:15 in GenƩve

ā€œJean-Pierre, we hebben nog gauw een paar wijzerplaten nodig!ā€

ā€œMaar Claude, ik had mijn vrouw beloofd om niet te laat thuis te komenā€

ā€œMij maakt het niet uit, als het maar af isā€

ā€œKomt voor elkaar baas!ā€

:stuck_out_tongue:

4 likes

Haha ja en de afdeling ā€œContrĆ“le de QualitĆ©ā€ heeft iedere vrijdag een pappadagšŸ˜‚

Een centrale seconde wijzer is gevonden en onderweg. :tada:

Allereerst proficiat. Mooi horloge. B

ā€˜ā€˜Listing has endedā€™ā€™ staat er.
Betekent nog niet dat het horloge daadwerkelijk is verkocht. En als is het verkocht denk ik niet
voor die prijs (zelfs niet in de richting).

Dank je, ik had graag al wat eigen fotoā€™s kunnen plaatsen maar PostNL is mijn zenuwen flink op de proef aan het stellen. Het pakket is op een verkeerd adres aangeboden daar is het gelukkig geweigerd maar het is nu terug gestuurd naar De afzender en de retourzending naar de afzender is blijkbaar niet traceerbaar en laat verdomd lang op zich wachten. :rage:

Verkeerd adres aangeboden? Was het wel goed geadresseerd en heeft PostNL een fout gemaakt? Ik zou ze als de bliksem dat pakje terug laten halen.

Ja de computer van Postnl hade de postcode een cijfertje anders geĆÆnterpreteerd. Ik ben daar nog aan de deur geweest en de bewoner heeft het paketje geweigerd vanwege een andere naam en straat maar de paketruiter van PostNL wilde het evengoed nog goedpraten "ja, maar het huisnummer klopt toch?"
Toen er ter plaatse was vastgesteld dat de computer er een cijfer naast zat en Het pakketje 500m verderop bezorgd moest worden. Is het door de bezorger maar retour afzender gestuurd want voor een kwartje rijden ze tegenwoordig niet meer om.

Ik heb de afgelopen week waarschijnlijk iedereen van de klantenservice al aan de telefoon gehad. Maar het pakket was binnen een paar uur alweer het land uit.

De afzender heeft ook geprobeerd hemel en aarde te bewegen maar zonder succes. Niemand weet waar het pakket uithangt en PostNL en Deutsche Post wijzen naar elkaar.

Dzjeezā€¦ Heb dit gehad met een pakket horlogeglazen. Op een goed (of kwaad eigenlijk) moment wist geen van de betrokkenen, mij ook officieel telefonisch medegedeeld, nog waar het pakket was.

Wordt 't twee maanden later opeens bij de benedenbuurvrouw afgeleverdā€¦ Zonder briefje of wat ook. Ik duim met je mee. :confused: :dizzy_face:

1 like

En ondertussen heeft de verkoper dit hele draadje gevolgd en komt hij tot de conclusie dat hij toch wel iets bijzonders in handen hadā€¦nee, dat horloge is nog steeds niet bij mij aangekomenā€¦of mag ik dat niet denken?..

1 like

Haha, valt ook helemaal niet op dat uit dat hele bericht juist jij die imperfecties benadrukt :stuck_out_tongue:

Dat heb ik nog duizend keer liever dan dat dit horloge bij iemand anders terecht komt die niet weet wat hij in handen heeft.

1 like

Wat een hel met die klotetoko altijd.

1 like

Het horloge heeft na twee weken zijn weg terug naar de verzender gevonden en het pakket en horloge zijn door hem gecontroleer en opnieuw verzonden. Vandaag is hij dan eindelijk binnen gekomen.
Wat een stres en dat voor een horlogešŸ˜„.

Ik kan eindelijk wat eigen fotoā€™s tonen.

The force is strong in this one:

Een ding viel me wel op. Het bovenste deel van de kast waarin het glas zit, zit wat los. Dit heeft iemand willen oplossen zoals hier te zien is:

4 likes

Hoort daar geen bezeltje op?

1 like

Tachymeter staat al op de dial, wat wilde je op de bezel hebben?

1 like

Dit zijn fotoā€™s zonder glas volgens mij? Hoort er een glasrand om of enkel een glas met spanring?

edit op fotoā€™s aan het begin van het topic staat inderdaad een glasrand.

Dial valt me trouwens op de @Firstrubu fotoā€™s super mee.

1 like

Wat ik bedoelde :stuck_out_tongue:

3 likes

De fotoā€™s zijn inderdaad genomen zonder het bovenste kastgedeelte met glas.

knetters, wat een beregeiā€¦ ā€¦ ehhā€¦ geweldig mooi ding, wow. Knappe vondst hoor !!

1 like