Incoming: weer een vintage

Heb deze vintage Tissot gekocht via het WUS forum, nu maar hopen dat ie snel binnen is:

Rare model with “Turler” sign on the dial. All parts original.

Specs:

TISSOT inhouse cal. 794 Automtic, 21 Jewels
All Stainless Steel Case and Bracelet
Screw in backcase
Original TISSOT crown
36mm in diameter
12mm height

Volgens de Oostenrijkse verkoper recent geserviced en alles nog origineel, heb er 298 euro voor betaald. Wat vinden jullie? (van het horloge en de prijs)

7 likes

Ziet er nog erg mooi en origineel uit. Ik heb er één gevolgd die gisteren afliep en die eindigde op ongeveer 400 euro, maar was met box en papieren. Ik denk dat het een nette prijs is.

1 like

Volgens mij een nette prijs en net horloge. Ik vind het een geweldig model. Ik vind de exemplaren met donkerrode en zwarte wijzerplaat ook heel mooi.
Veel plezier ermee.

1 like

Zo te zien een heel net exemplaar, en als hij net service heft gehad lijkt het mij een goede prijs.
Succes met wachten en alvast veel draagplezier!

1 like

Ziet er erg goed uit! Originele band en sluiting voor een hele nette prijs. Perfecte deal denk ik.
Grappig ook die Tuerler aanduiding. Zeker een plus m.i.
Veel plezeier ermee.

1 like

Mooie aanwinst!

1 like

Mooi horloge en voor dat geld kun je je er volgens mij geen buil aan vallen

1 like

Erg mooi horloge. Hoop er zelf ook nog eens eentje op de kop te tikken.
Qua prijs op zich prima deal, mits hij die service ook heeft gehad.

1 like

Prachtige vintage aanwinst, ik hoop er zelf ook nog een op de kop te tikken.

1 like

Inderdaad een prachtige aanwinst. Prijs is goed. Zeker wanneer serviced. Veel plezier ermee.

1 like

Dank jullie voor de reacties, heb gewoon een klik met 70s Tissot’s blijkt :wink:

Mooo ding. Ik heb de blauwe gehad. Ze zijn het laatste jaar wel flink in prijs gestegen. Mijn blauwe Was near perfect en raakte ik voor 230 al moeilijk kwijt…

1 like