Incoming

Wil, ik zou echt eens een wat kalere GS zoals de mijne proberen. Ik ken iemand die volgens mij een vergelijkbare Astron heeft, waar mā€™n GS prima op stond. Natuurlijk is ie wat kleiner, maar hij oogt groter. Dan icm dan een dress-achtig/net horloge wel een tikje kleiner mag zijn, stond hem prima. Mijn EN zijn woorden.

Check dan ook gelijk Credor even :innocent:
De Patek Philippe onder Seikoā€¦

Verkoopt Rob oom GS nieuw dan?

http://www.chrono24.nl/seiko/grand-seiko--id3886857.htm

1 like

Nee, is een andere Rob. Niet van monsterwatches

1 like

Hoef ik niet te doen Wing. Ik heb 2 x een SARB033 gehad, de poor manā€™s GS. Hoe schitterend ook, voor mij echt gewoon te klein.

Ik zie het zo: 't is een kwestie van tijd. Als je echt oud gaat worden, slinken de polsjes vanzelf, dus wie weetā€¦

1 like

Gevonden!!

Om die reden heb ik ook mijn Sarb verkocht, 37mm is gewoon te klein, als ik een GS ooit zou willen dan wel minimaal een van 40mm.

Maar 38mm oogt imho wel echt n stuk kleiner dan mā€™n 40mm gs. Daarnaast zijn er ook wat sportievere gs van circa 44MM.

Erg mooi :+1:

1 like

Zal mijn ex zijn danā€¦

1 like

Prachthorloge, veel draagplezier toegewenst!

1 like

Die grotere heb ik gezien, maar zijn met afstand niet zo mooi als de kleinere helaas.

ā€¦ā‚¬~Ā„{%Ā§ā‚¬Ā§ā‚¬^ā‚¬ā€¦ā‚¬^~!!!,!ā€™#_/;(!!!

Heb zo een lelijke grote gehaald :wink:

Trek het je niet aan Wing, ik heb behalve dikke polsen, geen smaak.
Had je die grote hier al voorgesteld??

Nou Wil, dan heb ik ook een slechte smaak. Aangezien ik een klokje van je zo leuk vond en er nog steeds van geniet :wink:

Had je die grote GS hier al voorgesteld Wing, ben ik nu wel errrrrug benieuwd naar!

Geen NA topic, maar beetje tussen neus en lippen door. Het Is de sbga101. Een gs spring drive van 40mm.

Wat vind je mooier aan t kleinere 38Mm model?

Toe maar ā€œtussen neus en lippen doorā€ nog wel. Ik wou dat ik dat zo af en toe eens had :slight_smile:
Die 40mm vind ik wel mooi Wing, als ze die nu eens in 44mm maakten was ik om. De huidige grootste GSā€™en vind ik onvergelijkbaar met de GSā€™en van => 40mm.

Hoi Wil,

Ik bedoel t niet als een ā€˜ff goedkoop tussendoortjeā€™, want vind t niet niks. Heb een halve dag door Tokyo voor gezworven.

Uhmā€¦ Bedoel niet als bedelaar, maar een hoop shops voor bezocht :blush:

Hopelijk dat ze ook grote nette gaan maken voor gaijin :wink: