Incooooming: Philip Watch (Jenny) Caribbean 1000

Wat een feestelijk sventies klokje! Benieuwd hoe hij er na wat TLC uit ziet!

1 like

Dank heren! :slight_smile: 2016 begint al goed, heb gisteren ook al een leuke Super Compressor binnen gekregen! :v:

1 like

Ik ben heel benieuwd naar de eigen foto’s.

1 like

Foto’s foto’s

weet je welk type uurwerk er in zit ( felsa ?)

Zie: 🔒 2016: Welke vintage draag je vandaag?

:slight_smile:

Eta 2452 als het goed is.

Ben al jaren op zoek naar een blauwe versie en dan ook met stalen band. Tot nu toe niet gelukt maar ik hou de moed erin!

1 like

Die zijn al helemaal zeldzaam ja :slight_smile:

Gefeliciteerd Jelle! Het is je dan toch gelukt en met de originele beats band, die erbij hoort! De bezel ziet er ook prachtig uit! Ik zie ze weleens heel veel slechter. Uit Italie duurt het ongeveer een week met een express verzending.

Ik ben benieuwd naar de foto rapportage als je het horloge eindelijk hebt ontvangen.

1 like

Ik denk dat dit een 100% originele is; dat zie ik aan de kast en dail.

Wijzerplaat, kroon en achterkant zijn gesigneerd maar dat zien we binnenkort wel als Jelle een uitgebreide fotorapportage online zet.

1 like

Magnifieke horloges @mooieklokjes die Caribbeans. Laat maar snel foto’s zien als deze in je bezit is.
Dit is mijn favoriet :yum: momenteel:

5 likes

Die is ook supermooi! Die andere modellen doen me niet zoveel (sorry heren)

2 likes

Ja hé!?
Nog een close-up van de O&W:

6 likes

Denk het ook. Bezel is in goede staat, maar op de foto lijken er wel wat krassen op de lugs te zitten.

Het horloge gaat morgen op de post, hoop 'm komende week te ontvangen. Ik houd jullie uiteraard op de hoogte.

Ik vind eigenlijk ook alleen de Caribbean 1000 modellen mooi. De ronde Jenny’s en equivalenten vind ik niks.

Hij is binnen!! Even wat quick pics:

Allright, wat nu? Het horloge is duidelijk gedragen. De wijzerplaat is lichtjes verkleurd, maar dat lijkt erger door het flink bekraste mineraalglas. De lume in de wijzers en op de wijzerplaat is erg mooi verkleurd.

Er zit vlakbij de as op de wijzerplaat een vlekje. Hoop dat het schoongemaakt kan worden.
De bezel is in erg goede staat. Draait wel heel zwaar, maar geen scheuren en minimale krasjes. De kast is wat viezig en de band ook. Het uurwerk loopt vooralsnog op tijd en de datum schakelt ook correct. Bij het uitschroeven van de kroon trok ik aan de kroon om de wijzers te verstellen maar opeens had ik 'm in mijn handen. Wel weer terug geklikt en schroeft ook weer netjes.

De band heeft geen gesigneerde gesp maar is wel origineel aangezien de binnenkant wel gesigneerd is.

Al met al een erg leuke duikert, maarrr er moet nog zeker het een en ander aan gebeuren. Het glaasje moet sowieso vervangen worden. Ben bang dat deze vrij zeldzaam zijn, domed mineral glass voor deze Caribbean. Daarnaast gaat het horloge ook een flinke onderhoudsbeurt krijgen. Denk dat een nieuw glaasje al wonderen doet. Gezien de prijs die ik er voor heb betaald zit daar nog aardig wat speelruimte in.

Wat vinden jullie? :slight_smile:

3 likes

Zo’n glaasje en service heeft ie gewoon verdiend vinnik
al was het maar als conservering tegen vocht / slijtage.

1 like

Mooie klok gefeliciteerd

1 like

Sowieso laten servicen.

Of zo’n glaasje te vinden is vraag ik me sterk af.