Informatie over rolex

:joy:

Goed dat we allemaal ff opletten. We doen het ook voor hem.

Geeft zo’n topic toch wat kleur hè! :wink:

1 like

Het is hier net GTST…:grin:

1 like

Zekers, durf nu ook vaker op een topic titel te klikken met Rolex erin.
Als het echt moet branden we het gewoon plat. :relieved:

1 like

Ik zal maar niet reageren op je taalfauten omdat ik inschat dat je jong bent en nog veel moet leren. Dat is ook duidelijk te merken aan je reacties op dit forum en je gedrag. Verkeerde start? Ik hoop het…maar dan is het vanaf nu wel open kaart spelen. We zitten op HF dat is een berg expertise en ervaring bij elkaar, die maak je niks wijs. Gemiddelde leeftijd is ook 40+ schat ik in dus zij vallen ook over gebrek aan taalvaardigheid en ontbreken van interpucties.

De CIVD ken ik niet, wellicht kom jij vaker in aanraking met onbekende instanties. Dat heeft er ook niks mee te maken. Jij stelt een vraag over een horloge en wij constateren een ietwat vreemde gang van zaken met een erfenis, MP en een apart verhaal. Hier krijg jij natuurlijk vragen over. Als je deze niet kan en wil beantwoorden is HF geen plek voor jou helaas.

20 likes

@Blauwbeer blinkt vandaag uit in afwezigheid. Jammer, want met Hobbes als profielafbeelding is hij de ideale tegenspeler voor @xmartcalvin.

Heinz. Of mis ik wat?

2 likes

Volgens mij is het gewoon een origineel exemplaar.

Die ouwe knarren maak je niks wijs. Hou nog even vol @xmartcalvin en je bent zo door de ballotagecommissie. Succes!

1 like

We zitten wel op profielafbeeldingen vandaag: pakkun flowers happen ook altijd.

4 likes

Berg aan expertise en ervaring bij elkaar? ik merkt het ja, sommige lijken wel een soort "bully squad"
Open kaart spelen? ik stel naar mijn idee een gwn normale vraag, dat sommige een ander draai aan willen geven is totaal mij onbelangrijk en ik reserveer mij de recht om wel/geen antwoord te geven, net zo goed als jullie het doen.

Mijn oprechte excuses als mijn taalfouten en interpuncties u zo enorm storen, Nederlands is idd niet mijn moeder taal heb maar 13 jaar jaar voor gehad om het te “leren”, ipv 40+:wink:

Ik bedoelde AIVD, maar zeker maak je geen gebruik van “gezond verstand” en pak je de kans om een iemand anders belachelijk te maken, met je “Wellicht kom JIJ vaker in aanraking met onbekende instanties”, echt serious, zo een aanname van iemand van 15 jaar ipv een 40plusser.

Voor iemand met als naam THE DON, en een foto van vito corleone, sorry maar nee

4 likes

Grrr :rage:
Ik voel me beledigd

4 likes

Afspreken aan de Europalaan 1, 5171 KW Kaatsheuvel. Dan kan die droeftoeter daar nog meer sprookjes meemaken.

2 likes

Reserveren verplicht momenteel :thinking:

2 likes

Degenen die togaberoepen uitoefenen (rechters, advocaten, officieren van justitie) worden ook aangemerkt als jurist. Het is een meer algemene term voor mensen die zich met het recht bezighouden en geen beschermde titel. Goh, mijn hoogleraar zei laatst ‘U bent, net zoals ik, ook jurist’ en de beste man is naast zijn imposante rijtje academische titels ook nog eens rechter-plaatsvervanger.

5 likes

Oh… hij was nog niet af… :joy:
@Arend

39 likes

Prachtig weer…:sweat_smile:

1 like

Meesterlijk :sunglasses:

1 like

Mooi man, maar goed dat dit topic nog even ‘opbloeide’!

Enne, mag die op de stapel,… :innocent: :kissing_heart:

1 like

Jurist is geen beschermde titel. Iedereen kan zich jurist noemen.

1 like