Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Even goed de titel lezen en dan naar bericht 1588. Scheelt weer wat tijd…

1 like

Ik weet niet of dit filmpje al langs is geweest. Goede band kennelijk :wink:

Ben zelf geen modder, maar het lijkt alsof hij ruime mod-aandacht gaat krijgen:

3 likes

Beautiful zegt hij ! En dat is ook zo !

1 like

Enige opmerking die ik op dit horloge heb is dat het geen solide endlinks heeft. Verder zou ik het persoonlijk leuk vinden wanneer er saffier glas en keramische bezel op zou zitten.

2 likes

kom der maar door met de code internet bankieren al open staan. kinderen gaan niet naar school vandaag. wat een spanning .!!!

2 likes

Ik heb minder lang getwijfeld over de aankoop van een huis dan over dit horloge… :slight_smile:
Graag neem ik plaats op de reservelijst!

Zeg nu zelf, pa kan toch niet achterblijven?

-edit-
Hartelijk dank @Chillekasper en @KoningKlok!

6 likes

@Chillekasper
@KoningKlok

Bedankt mannen!
Top initiatief :metal:

4 likes

Even een rlc’tje :

Ik ge de mijne denk ik toch maar niet modden. Ik wil geen waardeverlies…

5 likes

Dat ik toch híer de -mogelijke- oplossing mag vinden voor mijn bijna 2-jarige dochter, die te boek staat als notoire duimensabbelaarster…
Ik ga het spul vanmiddag halen!
:+1:t4:

3 likes

Ik moet zeggen Kasper (ik moet niks, maar ik doe het toch), ik prijs je om het feit dat je kritisch en realistisch blijft hier en niet, zoals een ander hier, als een malloot om een niet bestaand vuurtje blijft dansen. Je weet natuurlijk dat je, wat je nog mist, niet voor dat geld mag verwachten.
Daarnaast complimenten voor wat je hier geregeld hebt. Je maakt daarmee zichtbaar een hoop mensen blij. :+1:t2:

30 likes

Zó waar ! :point_up:t2:

Ik meen oprecht dat ik het super gaaf had gevonden wanneer Invicta van dit model een luxe uitgave zou hebben gemaakt. Met alles erop en eraan. Was vergeten te vermelden een Zwitsers uurwerk. Zou leuk zijn geweest als ze die oude aangepast ETA 2824-2 zouden gebruiken, die ze geskeletteerd hebben, bespoten met PVD en de datum schrijf verwijderd hebben. :blush:

5 likes

Bedankt Dave, dat had ik gemist met mijn ogen nog maar half open :sleeping:

1 like

Het was al laat hè :wink:

1 like

Want? Dan is het meteen weer een tokkieding.

1 like

Hoezo?

:joy::+1:

Heb nog geen link ontvangen😂

1 like

Heeft iemand een tip voor mij wat betreft het verwijderen van de metalen band? Welke tool kan ik hiervoor bestellen? Of kan het ook met ander gereedschap (wat je thuis al hebt).
Kijk op Ali / eBay maar kom er niet uit.

Bestel Nato 's

Zin om de Invicta te bestellen!

2 likes

Ik zou voor een bergeon-6767-f gaan.
https://pangehorloges.nl/bergeon-6767-f-springbar-tool/

3 likes