Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Heb vanmiddag om het helemaal fout te maken even een Invicta bi-colour bandje geprobeerd. :scream:
Daarna toch maar wat zwart leder, en het is weer een totaal andere belevenis. Wat een lol!

4 likes

Kan ie best hebben nu nog een gouden schroefkroon en je hebt een puike pro-diver Bi-colourā€¦alles mag met deze klok :smiley:

2 likes

Er moet binnenkort een invicta inkoopactie topic deel 2 komen, terwijl de actie al maanden geleden is! lekker bezigšŸ˜ƒ

1 like

Hoe was dat?

Gewoon een nieuw horloge. :hushed:

Ik stem voor deze!

2 likes

Eerlijk gezegd kreeg ik het bi-colour bandje maar voor de helft bevestigd :scream: Komt door die vervelende laatste schakel.
Uiteindelijk zag het er ook niet uit, maar een zwart leren bandje is wel zo comfortabel, en lukte mij wel !

1 like

Yeah, gebak en ranja voor iedereen. Ik heb truslevel 2 ontvangen. Gelukwensen en kaartjes via forum graag.

3 likes

Kasper, heb jij nog ergens een 9210 of een 8114 in de aanbieding? Of iemand anders?

Waarschijnlijk ben je morgen TL3. Die stap is heel klein.

Pfff. Weer gebak. Ik groei dicht

1 like

Mijn Invicta loopt ca. 10 seconden per dag te snel.
Wat is jullie ervaring?

Dat is binnen factory spec.

1 like

Die van mij zojuist even gelijk gezet met de atoomklok, dus ik houd jullie op de hoogte. Vanaf die bewuste vrijdag (Invicta D-day) zat er een minimale afwijking van ongeveer 30 seconden in, maar toen had ik hem niet echt nauwkeurig ingesteld. Foto van zojuist:

9 likes

Bij die van mij is de puf er uit denk ik :scream:
Nou kijk ik niet elke week, maar het horloge liep op een gegeven moment 28 seconden voor, nu 25 seconden achter, sinds D-Day. Zou dat door het lederen bandje komen?

1 like

Misschien Struisvogelleder gebruikenšŸ˜€? Wel zit er verschil tussen de atoomklok en de iPhone klok heb ik gemerkt, dan lijkt het de ene keer of het achter loopt en de andere keer of het voor loopt.

1 like

Nog steeds na 3 weken op de seconde gelijk met de gsm tijd.

2 likes

En die wijkt hoeveel af?

:stuck_out_tongue_winking_eye::wink:

Eerder Anti lopen :joy:

1 like

Waar meten jullie dat mee als ik vragen mag? Is dat een telefoonapp ofzo?