Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

ik vermeld even dat deze invicta aan de dikkere kant is, dus domed plexi fans: beware

2 likes

Valt mee, toch ?

14mm is dat heel dik?

Dikke jettsers en dan bedoel ik de horloges natuurlijk :wink:

1 like

gebbetje moet kunnen toch, fijne zondag!!!

44 likes

Briljant, de titels bij de diverse HF’ers ook … treffend! :rofl: :joy:

Han doet stiekem toch mee zie ik. Het succes van de maand is Invicta! Jaja. :sunglasses:

3 likes

Uitgaande van levering medio juni, is het nog 99 dagen wachten…

98 dollar, eventueel ook in 12 termijnen te voldoen :smirk:

1 like

Net mijn pre-order voltooid! Nu het afwachten …

Ik draag al jaren een Invicta 8926OB als beater op werk, het uurwerk is boven verwachting goed bevallen al die tijd, zeker voor de prijs.

Deze gaat bij binnenkomst gewoon om de pols dagelijks. :+1:

Vriendelijk bedankt @Chillekasper en initiatiefnemers.

8 likes

Zijn er nog mensen die dit duikhorloge ook echt mee het diepe water in nemen? Hem even tot z’n recht laten komen.

1 like

Ja ik wel. Maar max 40m en dat gebeurt zelden. Gemiddeld 15 tot 20m.
Het leukst is als ik zelf een horloge heb gebouwd, niet getest en vertrouwend op wat ik kan :lying_face: de duik maken.
Nog nooit een volgelopen horloge gehad. ( altijd op tijd verkocht🤣)

3 likes

Ik ben geen duiker of free-diver …

Zwemmen, douchen of regen is bij mij nooit een probleem geweest. Op werk is het diepste water de wasbak, het toilet of de sloot erachter. Waarvan ik enkel kan toezeggen dat de eerste daarvan ook geen punt is.

Buiten werk draag ik ander leuks. :wink:

Hee wat goed! Heeft de reservelijst nu ook een code gekregen?

1 like

Als het goed is moet dat gaan lukken. Je kunt er gewoon mee duiken.

1 like

Jup

Duiken niet, maar absoluut mee het water in. Eventueel mee naar Azië en om tijdens het surfen.

2 likes

Eindelijk! Daar is tie dan, de echte Godwin.

3 likes

Nou niet heel diep, maar heb met mijn bi colour duikertje wel in de Noordzee gewommen :sunglasses:
Daar was het ding zo van opgeknapt dat men later op de dag bij S&C dacht dat ik een R^&*(# om de pols had…

5 likes

Ik wil toch even wat kwijt.

Zo een 13 jaar geleden toen ik hier pas kwam was er een inkoop actie van een Alpha sub hommage. Deze was belachelijk goedkoop en dat kreng doet het bij mij nog steeds. Het was een hele leuke actie en vele leden hebben hier plezier aan beleefd. Ik kan me niet herinneren dat er toen enige vorm van kritiek op hommages was. Mijn hobby stond toen nog in de kinderschoenen en ik ben inmiddels ook geevolueerd tot de high end exemplaren. Dat wil niet zeggen dat ik nooit zal vergeten waar ik vandaan kom en hoe ik ben begonnen. Het verbaasd me dan ook dat men over dit exemplaar soms oeverloos blijft doorzeiken. Wat is er gebeurd in die tijd? Laat mensen van hun hobby genieten. Ja ik heb ook er ook een besteld. Voor dit geld is het gewoon een kwalitatief zeer goed horloge waarbij je je geen zorgen hoeft te maken of hij kapot gaat of verlies.

52 likes

Kun je fotootje delen?:muscle:t2:

van de Alpha natuurlijk! :grin::wink: