Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

tenor

3 likes

Heren, u kent de uitdrukking: het bezit van de zaak is het einde van het vermaak?

Van mij mogen ze ook pas in 2021 uitleveren , en ondertussen verlustigen wij ons aan foto s van de man die er al een in zijn bezit heeft, met tig verschillende banden :sunglasses:

5 likes

Hij is niet de enige hoor :smirk:

8 likes

Vertel! :grinning:

1 like

Nog wat eye candy van watchuseek

11 likes

Weet jij of deze ook op Rolex passen :sweat_smile:

Wil wat kek gekleurde bandjes voor mn Explorer maar geen zin om 150€ per stuk te betalen…

1 like

Skere schraper…

3 likes

Tja wissel vaak dus geen zin om veel uit te geven aan accessoires

zie hierboven :sunglasses:

Dus goedkope bandjes, want dat is in verhouding tot het horloge als je die verliest omdat het bandje losschiet?

1 like

Ik ook… Maar op een horloge van zo’n 4 mille dan een 20 euro strap te hangen…

2 likes

4? Die tijden zijn helaas voorbij :sob::sob:

Alleen ik ben wel bereid meer te betalen alleen een degelijk rubberen bandje voor je Rolex kost zo 120€, 70-80€ vind ik zelf prima maar boven de 90€ is het zonde van m’n geld.

Naja het is voor een dagje ofzo wel leuk. Koop jij ook nato bandjes van 180€? Ik zie ook alleen maar lovende berichten over de goedkope bandjes haha

Nee dat weet ik niet.

1 like

Ik zag precies zo’n horloge op eBay. Pittige importkosten wel.

En hoevaak is dat al gebeurt, ik heb het nog niet meegemaakt.
Als je rond de €30 per bandje betaald zal dit de eerste jaren wel goed zitten, duurdere zullen langer goed blijven en beter aansluiten maar kom op, het is een rubber bandje

Het moet een rubber bandje zijn die gemaakt is op de top van de Himalaya met alleen de beste rubberbomen. Single source en green. Gemaakt door een Japanner die er 6 maanden over doet met oude technieken uit de middeleeuwen.

Of is rubber gewoon rubber.

:stuck_out_tongue:

4 likes

Is rubber gewoon rubber? Dat dacht ik ook altijd.
Maar er zit een ENORM verschil tussen een rubberen bandje van een paar tientjes en eentje van een paar honderd euro.

Als voorbeeld deze rubberen band op mijn Seamaster.
De twee rubberen flapjes kosten (advies verkoop) €350,- Dus zónder sluiting… :face_with_hand_over_mouth:
Toegegeven, zo’n bedrag is op geen enkele manier te verantwoorden en dat heb ik er natuurlijk ook niet voor betaald maar ik heb nooit een fijner dragende rubberen band gehad dan deze. :blush:

4 likes

Zou dat een placebo effect kunnen zijn?
Ziet men ook wel met bepaalde horloges van 10K plus :sunglasses:

6 likes

Voor het “echte” gevoel zou er dus eigenlijk een straight end bracelet op moeten?

Of niet?

Gewoon, voor de fun


11 likes

Die snowflake hands op de BB58 hebben mij altijd al tegen gestaan. Die pencil hands (van deze limited edition) zijn toch veel mooier?! Best een interessante mod trouwens. Denk dat het niet heel lastig is om aan een setje pencil hands te komen voor de ETA 2824-2

4 likes