INOX victorinox

Is dit een band van victorinox zelf? Is namelijk geen band zoals op de foto (engineer type vs oyster)

1 like

Klopt, deze band is niet van Victorinox zelf, volgens mij zijn die ook nog niet te koop.

Die van mij zit precies op de indexen dus ik denk een gevalletje van pech (of geluk voor mij) :wink:

Dit is een 20mm band of niet? Ziet er zeker niet verkeerd uit!

Kijk, dat is mooi om te weten, ik vond het echt jammer. Ik zal binnenkort nog eens gaan kijken :eyeglasses:

Heb net even foto gemaakt. Zoals je kan zien loopt ie precies op de indexen. Ook even een 22mm leren NATO er op gedaan, zoals je ziet past dat net.

1 like

Mooi!

Mooie klok zowel op staal als nato. Veel suc6 ermee!
Toch zou ik overwegen een nato te plaatsen in kleur van de dial. Dan is ie helemaal toppie…:wink:

Dankje, ja de band is 20mm, maar de endlinks zijn wel 21mm, dus sluit het wel mooi aan.

Nice! Ik blijf het een gaaf horloge vinden. De rubber band is ook erg goed en ik ben benieuwd naar de stalen versie. Dat zou met nato’s veel verschillende opties geven.

Weet iemand trouwens of ze nog steeds de Nato en het speciale mesje bij het horloge geven?

Nee dat was een tijdelijke actie

Ok, thanks. Jammer.

Ik vind de band erg mooi , jammer dat ie 1mm te smal is .

Hmmm… Ben toch wel nieuwsgierig hoe ie op staal staat. Maar hopelijk kan ik mezelf beheersen, omdat ik t liefst horloges heb die niet afhankelijk zijn v n batterij.

En er is een nutteloos verlengstukje op de markt gebracht… wachten op de stalen band blijft helaas…

Een metalen g-shock dus.
Maar het is echt een topper en zijn prijs zeker waard. Net als elke Victorinox imho.
De ultieme toolwatch die er stoer maar dtijlvol uiziet.

Net live in Zwitserland gezien. Mooier dan verwacht, prijs niet mooier dan gedacht… 445,- chf, de zwarte 495,- chf . Houd mijn pinpas maar in de zak.

Grof wat er nog bijkomt voor de stalen band… Ze proberen wel maximaal de hype uit te buiten, maar zo’n 500 euro voor een quartz is wel erg veel… Voor mij persoonlijk een stap te ver.

Afgelopen week in de sale bij Nigel o Hara (UK)

325 euro inclusief verzending

Goed te doen

Dat is op de rubber strap, op staal wordt hij aanzienlijk duurder…

De stalen band versie is 140 euro duurder dan de rubberen band versie zag ik. Dat wordt nog wat met de losse verkoop prijs van de stalen band, die gaat misschien wel de 200 euro aantikken.

Het staal van de kast is fenomenaal, als de band ook zo is zou het misschien wel nog enigszins te rechtvaardigen zijn. Maar duur is het wel…

Ja klopt. Maar de mijne (op rubber) dus wel 150 piek goedkoper gekocht dan in de NL winkel…

1 like