Input nodig

Goeden avond, ik was wat aan het rond kijken voor een 1978 Seiko en graag zou ik jullie input krijgen op de volgende 2 seiko’s die ik tegen kwam. Heb niet veel meer info dan de foto’s

  1. Seiko 7546-7040 Silverwave Z (prijs 75 euro)



  1. Seiko lcd C153-5007 Calculator (prijs 55 euro)



Wat denken jullie hiervan? Waardeloos of goed genoeg voor de prijs?

Bedankt alvast!!

Die eerste Seiko is erg mooi, maar komt van iemand die hier vaker besrpoken wordt in het ervaringen gedeelte. Op zich is de prijs niet verkeerd als het horloge goed loopt denk ik zelf.

Over de tweede kan ik niks zinnigs zeggen.

1 like

als… dat is natuurlijk een grote als…

Bedankt voor de info. Pieter heeft inmiddels bij mij een slechte smaak achtergelaten door ondanks de afspraak (ik hoefde alleen het geld over te maken en hij zou 'm opsturen) doodleuk te melden dat het niet doorgaat e de klok inmiddels aan iemand anders is verkocht.

Hi horloge forum vrienden. Vandaag, 24 november vond deze Pieter te Urk het ook nodig om mij op Marktplaats te berichten en vuil te spuien. Wat voor figuur is dit joh? Ja ik verkoop op dit moment wat duurdere Seiko’s. maar dan hoef je toch niet als een zakkenwasser lullige dingen te gaan berichten.

Maar, ik zie dat deze meneer dit wel vaker doet én ook nog een slechte spullen verkoopt. Ik weet ik ben ook wel eens uit-bemeten in dit forum. Maar ik kwam er goed van af… omdat ik geen troep verkoop en ook zorg dat als er iets is met de horloges die ik verkoop er altijd voor zal zorgen dat de koper netjes behandeld wordt. En de problemen altijd oplos.

Die Silverwave ziet er aardig uit. Let wel de Silverwave and de TypeII Seiko’s uit die tijd waren niet de topmodellen. Gemiddeld ongeveer 20.000 yen waarvan de duurste Silverwave 35.000 yen was. TypeII lag t gemiddelde 32.000 yen. King Quartz gemiddelde 55.000, Grand Quartz 85.000 yen, QT ook rond 85.000 en Quartz Superior/VFA 180.000 (and upwards) was allemaal hoger qua kwaliteit. Maar dat gezegd hebbende, als je mooi vind en hij doet t goed is 75 euro een goede prijs.

En ik zou eens op moeten letten wanneer de originele post is geplaatst… 2016 duh!

2 likes

beer-trekt-aan-dood-paard
:joy:

1 like