Inschrijving HF LE 2016

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

3 likes

Als mijn Batman plaatje je niet in het grijze kamp brengt, weet ik het ook niet meer :wink:

OK, één poging: donkergrijs past bij alles! Beach to boardroom!

2 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Voor boardroom heb ik m’n Reverso GT, voor beach een Vostok Amphibia, maar volgens mij wel een heel fijn horloge voor alles daartussen.
Zeg hoe denken jullie dat een middenbruin alligator bandje erop zou staan? Nog photoshop koningen in ons midden ?

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Zwartgrijs kan met elk willekeurig bandje. Voor blauw moet je blijkbaar eerst photoshoppen :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ja ok, ik kom nooit in een boardroom dus ik weet dat ook eigenlijk niet. Mocht dat onverhoopt ooit wél het geval zijn, dan liever met een smaakvolle zwartgrijs gebrushte wijzerplaat dan met een playmobil horloge :smiling_imp:

(Kijk, dit bedoelde ik met politiek…zie ons die zwevende kiezer eens proberen binnen te hengelen :wink:)

2 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

3 likes

Praat offline ook zo veel :joy:

1 like

Dat kun je vergeten nu de “speciale” prijs openbaar is :wink: Aevig Balaur pre-order

Wil Mark-G zich melden? Bedankt voor je deelname maar ik kan geen overeenkomstige forumnaam vinden en je dus niet toevoegen aan de stemlijst.

Ik weet niet of er ook anonieme leden zijn. Reageer via PB of direct via info@aevig.com

@mark_G misschien?

Zie het nu ook staan in de brievenbus.
Was vanochtend misschien nog niet wakker en over het hoofd gezien of iets met nieuwe leden die nog geen brievenbus hadden.

Anyway, meer zielen meer vreugde.

@AEVIG-C, is de inschrijving nog open en kan ik nog geld overmaken? :slight_smile:

Zie de openingspost :wink:

Absoluut! Hoe mee zielen, hoe meer horloges :smile:

Inschrijven doe je direct bij de leverancier door €150 over te maken op Paypal (watches@aevig.com) of per bank )(NL18RABO0105932752 tav C.Y. Yuen Schiedam). Vermeld hierbij je forumnaam en HFLE2016. Aevig houdt ook de volgorde van inschrijving bij, hierbij geldt de volgorde van ontvangst aanbetaling.

Wanneer gaan we verder met ronde 3?

Zeer waarschijnlijk gaat ronde 3 vrijdagavond van start! Hou het forum in de gaten, popcorn en een biertje erbij voor het wachten :beers:

2 likes

waar is dan de stemming over?

Dat merken we vrijdag pas…

1 like