Inschrijving HF LE 2016

Inderdaad. Dat blauw is wel heel erg mooi.
Mocht het grijs worden dan kan ik daar ook mee leven

3 likes

Het nadeel is dat je dan veel externe ruis gaat krijgen. Iedereen heeft een mening, maar niet iedereen een commitment tot buy. Deze manier is wel de manier om een select gezelschap over het eindresultaat te laten beslissen, en de twijfelaars buiten te houden.

2 likes

Is dit ooit een probleem geweest bij eerdere HFLE?

Ik heb gisterenmiddag ook direct ingeschreven, maar via ING bank betaald dus dat zal als een van de laatste binnen komen.

Ik vind het een leuk iniatief, zonder te weten wat precies de uitkomst is ga je er voor.

Maandag gaat het stemmen van start.

Twee vragen:
Is één week voldoende om een keus te maken voor de eerste ronde? Is er dan tijd genoeg voor mensen om in te stappen en de uitslag te beïnvloeden? 2 weken te lang? 10 dagen om te stemmen misschien?
Moet er nog een wildcard tussen de keuze geborsteld grijs of blauw?

1 like

Doe eens gek :wink:

2 likes

Een week moet lukken! Goede motivatie ook voor mensen om snel in te stappen! Stemrecht uiteraard alleen voor deelnemers.

2 stuks met een leuke roze tint ofzo voor de dames? :dancers:

1 like

Daar kan ik niet over oordelen. Misschien de projectontwikkelaars van de vorige hfle wel. Wellicht is het voor hun een manier om het eea overzichtelijk te houden.

Een week tot 10 dagen voor de eerste stem ronde is genoeg.
Mensen die later instappen…moeten die eerdere stemrondes alsnog beinvloeden ? Lijkt mij niet.

Wat bedoel je met wildcard tussen blauw en donkergrijs ?

Voor de goede orde…ik had mijn betaling klaarstaan voor maandag, aangezien in het weekend geen transacties plaatsvinden.
Deze heb ik echter geannuleerd aangezien er een 50 -50 kans is dat de plaat blauw wordt, dat is voor mij een dealbreaker. (Flipperen is een optie…maar dat is een discussie op zich)
Ik weet dat ik hierdoor geen inspraak heb op de donkergrijze variant.

Overigens vind ik het initiatief top en weet welke moeite ermee gepaard gaat.

.

Wat bedoel je hiermee? Een week lijkt me overigens genoeg.

over de aanbetaling: geen probleem mee, je weet bijna zeker wat je er voor terug krijgt.

de duizenden mensen die 3000 dollar hebben aanbetaald voor een Tesla hebben deze auto nog niet in het echt gezien, amper een plaatje van gezien, en de vraag is nog steeds of die auto überhaupt geleverd wordt, in elk geval duurt dat langer als dat wij op ons klokkie moeten wachten…

Natuurlijk niet, als je maar enkele keuzes bied zal dat nooit voorkomen.

Polls als:
Blauw of zwart
witte indexen of oranje cijfers
Geborsteld of gepolijst

Buitensporig wordt het dan toch nooit?

Als wildcard mat appelgroen of mosterdgele wijzerplaat? Als er geen overweldigende animo voor een derde keuze is dan blijft het maandag bij geborsteld grijs of blauw.

1 like

Voor de duidelijkheid het topic maar even gepind!

1 like

Voor veel mensen (waaronder mijzelf) lijkt de kleur van de dial bepalend voor instappen. De Pilot One was er in verschillende uitvoeringen, is dat hier niet mogelijk?

2 likes

Stel dat er 80 “kiezen” voor zwart en 20 voor blauw, en als puntje bij paaltje komt om te betalen haken degene die voor zwart hebben gekozen toch af… blijven de 20 serieuze kopers met een zwarte zitten terwijl ze allemaal blauw hebben gekozen…

nee hoor, prima systeem zo.

1 like

Ik ben er geen voorstander van, maar wilde er vooral mee aangeven dat je als je duidelijke keuzes geeft nooit buitensporig rare keuzes kan krijgen. Wat voor mij alles bepalend is, is op 100% zeker de kleur van de wijzerplaat. Als je 150E moet aanbetalen en het wordt een zwarte, terwijl je blauw gekozen hebt, is dat toch zonde. Zeker als de aanbetaling een koop bindend maakt. Dat je niet iedereen tevreden kan stellen snap ik 100%, maar daarvoor is de aanbetaling icm verplichte aankoop toch een drempel.

Mmmm, heb geprobeerd mijn HFLE 2010 te verkopen, maar zelfs voor 175€ onder de betaalde prijs was er totaal geen belangstelling.