Inschrijving HF LE 2016

Stond op het punt de betaling de deur uit te doen, heb hem echter voorlopig even terug getrokken. Waarom? Ben helemaal enthousiast over de Balaur en dacht dat de kleur van de dial dit niet kon wijzigen. Hoe meer ik de blauwe nu vergelijk met de donkergrijze, hoe onrustiger ik deze begin te vinden.

@AEVIG-C waarom de keuze uit maar 1 kleur en niet beide? Naar mijn mening is dit namelijk meer dan een detail, eerder gezichtsbepalend voor het ontwerp :sunglasses:

Hoop op blauwe lume :grinning:
En heel stiekemā€¦ zou een GMT uurwerk ook mogelijk zijnā€¦?
Niet ongebruikelijk bij een SuperCompresor

Voor de spek en bonen-stemming dan maar: de grijze dial voor mij graag.

Volgens mij niet bij een ETA 2824 dan moet je een 2892 hebben dacht ik.

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Appelgroen! Ja, kom maar door, zet er maar tussen. Al dat neutrale conservatieveā€¦

En anders mag je voor mij een unieke maken :+1:

5 likes

Ik zeg zwarte DLC case, oranje wijzerplaat met donkerblauwe indices danwel een donkerblauwe wijzerplaat met oranje indices, gmt uurwerkje erin! Laat er maar eens een prijsberekeningetje op los!

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Ik doe ook mee, heb zojuist via Paypal betaald.

Blauw ! Blauw! Blauw ! Blauw! Blauw ! Blauw! Blauw ! Blauw! Blauw ! Blauw! Blauw ! Blauw!

2 likes

Ik verwacht grijsā€¦ :smirk:

Ook ingeschreven! Zit alleen nog wel te twijfelen welke kleur van de wijzerplaat ik mooier vind. :sweat:

Ik ga er zelf niet Ć©Ć©n afnemen (ik wil per se een datum op een horloge hebben), maar ik denk dat er toch goed gekeken moet worden naar de reacties. Niets is zo belangrijk als de kleur van de wijzerplaat (als verder vrijwel alles al vast ligt) en bepaalt toch in zeer grote mate of je een horloge wel of niet mooi vindt. Denk maar aan een zwarte of blauwe Sumo, Turtle, Planet Ocean, noem maar op.

Is het niet een idee om beide kleuren aan te bieden en alleen te stemmen over de kleinere details zoals de chapterring en of de kast gepolijst of geborsteld moet worden? Daar struikelen veel minder mensen over en ik ga er dan van uit dat er dan veel meer mensen voor de limited gaan en de aanbetaling aan durven te gaan.

2 likes

Voor dat geld wil ik precies hebben wat me past. Bv ook geen leren band-optie dus voor mij sowieso een nogoā€¦:pensive:

Ik wil best aanbetalen en meestemmen op grijs aan de ene kant, maar de kans is me te groot dat ik straks een horloge heb gekocht dat ik echt niet mooi vind. Lastig dit.

ik wacht gewoon de eerste stem ronde af , komt goed!

2 likes

Of niet, als de kleur je niet bevalt :cry:

Ik wil hem zo graag in het donkergrijs :+1:

2 likes

Op de grote internationale sites werkt dat uitstekend

Beide versies zijn erg mooi, maar ik heb een lichte voorkeur voor de grijze versie. Of ik er ook eentje ga bestellen beslis ik medio augustusā€¦

Heb ik er overeen gelezen, of mis ik nog over welke onderdelen specifiek gestemd gaat worden?

Ik ben het helemaal eens met de gekozen manier van aanbetaling en stemmen. In het eerste topic heb ik meerdere keren aangegeven wat ik echt mooi vind enz enz, maar op dit moment weet ik nog niet of het budget er is. Als ik nu mijn mening zou blijven spammen en stemmen terwijl ik het horloge later niet afneem, is dat niet eerlijk ten opzichten van de rest.

Nu wacht ik rustig een paar rondes af en besluit dan ja/nee en betaal

2 likes

Dan betaal je toch ook gewoon aan? De horlogeforum ltdā€™s verkopen altijd makkelijk.