Inschrijving HF LE 2016

Dat is dan ook direct de minst courante. Zelf heb ik hem overigens wel voor de aanschaf prijs verkocht.

Weet je nooit van tevoren, Leen. En ik koop enkel als ik ergens echt achter sta, dus dat gaat hem in dit geval (voorlopig) niet worden, helaas. Ach, volgend jaar nog een jaar.

Past helaas niet in mijn 4 horloge collectie. Want dan gaat het weer een 5 horloge collectie worden.
Maar wie weet…ik wacht even af.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

4 likes

Hier gaan we weer… zucht
Sorry dat ik het zeg, maar ik neig nu alweer af te haken vanwege het lange geleuter.

Ik wacht het volgende topic wel weer af waar de keuze meer gespecificeerd is.
Dan haak ik weer in ( Driemaal is scheepsrecht?).

1 like

Hé, dat gevoel ken ik…

Gaat het niet om. Het gaat erom dat ik wsl al behoorlijk betaal voor een bracelet die ik never nooit niet ga dragen en dan ook nog eens extra moet betalen voor een leren band.

Maar echt geen slapeloze nachten hoor, dan hou ik die dikke € 500 liever apart voor een horloge dat wel precies aan mijn wensen voldoet.

En uiteraard wens ik degene die hem wel aanschaffen veel plezier met het horloge.

2 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Wat een gezeur weer hier :smile:

Organiseer zelf een hfle als je het beter kan.

3 likes

Laat het team gewoon even lekker zijn ding doen. Twijfelaars wachten de dial even af. Niks aan het handje. Voor de rest maar even geen nieuwe ideeën spuien want de basis staat vast.

3 likes

Mat appeltjes groen, komt ie nou nog?

Helemaal tof, ik ben voor!

1 like

Het stemmen gaat zo dadelijk van start in een nieuw topic.
Op het moment van schrijven zijn er 22 inschrijvingen binnen.

Je mag stemmen als je ingeschreven staat en van mij een bevestiging hebt gehad.
Ik mis nog twee forumnamen bij de aanbetaling. Willen Bas en Jan de V hun forumnaam doorgeven?

Stemmen mag openbaar in het nieuwe topic maar willen jullie een PB naar mij, vouwfietser en ArjanV voor de administratie?

mvg, Chip

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Zojuist de deelnemers via PB op de hoogte gebracht.

En we zijn er weer.

Ach ja, elk systeem kent haar voor- en nadelen. We hadden er al rekening mee gehouden dat in deze thread met name de nadelen van het gekozen systeem benadrukt zouden worden. Wanneer we het anders hadden gedaan, was dáár commentaar op geweest, en dat is natuurlijk prima.

We zijn begonnen met blauw versus zwart, omdat dat verreweg de meest polariserende keuze bleek in de andere thread. Er zullen leden zijn die eerst die keuze afwachten, omdat ze in principe interesse hebben maar per sé geen zwarte of blauwe willen. We verwachten daarom na de eerste ronde weer een piek in inschrijvingen.

Ik heb zelf een sterke voorkeur, en heb er net als jullie 150 euro in moeten investeren om die te realiseren :wink:

Precies. Daarna zien we wel verder. Is er een soort schema wat er allemaal wanneer beslist wordt?

inderdaad hoeveel rondes komen er. Kunnen we daar een overzicht van krijgen.

En betaald, omdat ik het toch wel spannend vind en vanaf het begin mee wil beslissen :sunglasses:

1 like

Even getwijfeld, toch maar beslist om gek te doen en in te schrijven zonder het eindresultaat te kennen.

1 like

Ik weet niet of t in de 100+ post ter sprake is gekomen. Maar van oudsher kreeg Henrik van elke serie nr. 1 en daarnaast kregen degenen die als eerst een ‘vast’ nummer hadden voorrang. Dus had je al die jaren altijd nr. 13, dan kreeg je ook voorrang op nr 13.

Verder vraag ik me ook af of restitutie bij uitstappen een mogelijkheid is. Stel je vind de wijzers (of wat anders minder makkelijk vervangbaar) spuuglelijk. Kun je dan je inleg terugkrijgen?