Is het geen beauty?

Ik kwam dit horloge tegen op het web. Het is de Ball Engineer Master II Marvelight. Tot voor kort had ik nog nooit gehoord van dit merk. Even hun site bezocht. En ik moet zeggen, dat ik echt onder de indruk ben. Het straalt gewoon kwaliteit uit. Vooral de white dial is erg sexy imo. Alles klopt gewoon aan dit model. Het enige minpuntje wat ik zou kunnen bedenken is een wat forse dikte van 13,5 mm. Verder vind ik het horloge me erg denken aan de Rolex OP 39mm white.

Wat vinden we hiervan mensen?

engineer-ii-marvelight

16 likes

Ja heeft beslist wat :+1:

Ik heb ook een horloge met tritium tubes
en ik moet zeggen dat ziet er in het donker
fantastisch uit.

1 like

Ik vind er geen Ball aan :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Vind ze ook wel mooi! :ok_hand:t2:
Staat al een poosje een andere Ball te koop. Dacht eigenlijk dat het ook een Marvellight master was, ik zie nu dat het een Engineer legend is :thinking:…maar verdiend mi een plug :wink:

3 likes

Ja mooi, d.w.z. met een zwarte plaat en op leer, die metalen band vind ik minder geslaagd.

2 likes

Prima kwaliteit en de dikte valt mee. Wel direct op leer want de bracelet is een glimmend kitsch ding om te zien, zwart of grijs zijn het mooiste👌

2 likes

Een echte Ball !
Het merk van de Railroad Approved watches.
Gefeliciteerd met je NA. Heel mooi !

1 like

Leuk horloge . Tritium buisjes zijn typisch Ball en een leuke toevoeging. Prijs kwaliteit verhouding is prima.

Qua dragen lijkt hij meer op een dikkere versie van de DJ41. Bijna een hommage te noemen naar mijn mening.

2 likes

Gefeliciteerd, een schitterend horloge van een Amerikaans merk met historie.

1 like

Jammer van dat “kijkglas” voor de datum.

1 like

Wat sommige mensen hebben met de datum op een andere plek dan 3 of 6 uur (vaak ergens tussen 4 of 5 uur), dat heb ik met deze dunne tritiumbuisjes… Ik kan er maar niet aan wennen :sweat_smile:

Voor de rest zijn het mooie horloges om naar te kijken, maar wat hierboven staat weerhoudt me er van er ooit één te kopen.

1 like

ball, mooie horloges.
Zijn vaak wel opvallend glimmende klokjes daar moet je van houden.

Ik draag hem de laatste tijd niet zo veel meer, maar nog niet te weinig om hem al weg te doen.

2 likes

Prachtige uitvoering

1 like

Prachtige dial, jammer dat de randen van de lugs ed zo “zacht” gepolijst zijn…

1 like

Gefeliciteerd? Het zijn plaatjes van die internet…

Inderdaad. Ik word door sommigen gefeliciteerd met mijn NA. Dit is wat voorbarig. :slightly_smiling_face:
Al had ik 'm wel graag om mijn pols gehad.

Nou, dacht ook NA…
Gefeliciteerd met je goede smaak dan maar !

1 like

Goede lume is leuk, maar ik zie er alleen maar een DJ2 “hommage” in.

6 likes

Met dat formaat en die dikte? Lomp!

Ball inspiratie. Geen “Ball only” gevonden op HF.

1 like