Issued militaire horloges topic

Hmm alleen maar 18mm te vinden. Als je tips hebt waar hij evt nog te vinden is, dan hou ik me aanbevolen.

Trend art 24 had ze destijds. Duitse website.

Ik ben met die Hamilton ook aardig de sigaar: 17mm lugs. :rofl:

1 like

Topbanden! Enige perlons die heb.

Het blijft toch een beetje aanvoelen als karton, vind ik.

Wel stug inderdaad maar blijven mooi in vorm en het hang en sluitwerk zijn top. Andere perlons hebben vaak waardeloze sluitingen en lubberen uit…

Hier nog een bruine Eulit, bandje nr. 6 van de advertentie.

Bruin staat heel mooi op de CWC. Net als grijs. Dat zijn de twee mooiste kleuren.

1 like

Thnx, maar dit is een anders geweven bandje, ik vind die gemêleerde juist erg mooi :ok_hand:t2:

Why on earth maken ze 17 en 19mm lug width… :joy: ach ik denk dat het leger niet om bandenswappen gaf :roll_eyes:

1 like

Ok, wist niet dat je gemêleerd wilde, die zijn er ook te vinden hier.

Niet van eulit dus ik sta niet in voor het uitlubberen en de gare gespen maar dit is zachter materiaal dus deze 20-ers krijg je wel in een 19mm lug gestoken.

2 likes

Zo je bent goed op de hoogte van het blauwe gedeelte! :+1:t2: Dank. Helaas is de grijze al weg, maar zal daar ook eens wat meer rondkijken.

2 likes

Ach, een man en zijn hobby… :grimacing::sweat_smile:

1 like

Hmm deze komt in de buurt, maar net weer té gemêleerd voor dit stoere horloge :thinking:

Eulit is beter

image
Foto van Candiddy

Edit - of is Candy D leuker :upside_down_face:

5 likes

Die bovenste gaat niet mooi zijn, dat is die ik ook heb gehad.

1 like

Onderste is een grijze Eulit Kristall in 18mm. Grijs is best lastig te krijgen. Blauw is wat gemakkelijk te verkrijgen, lijkt er best veel op omdat het een vrij ‘koele’ kleur is: http://www.watzstore.nl/kristall/1216-eulit-kristall-18mm-blauw.html

Ik heb de mijne nu op een Eulit Palma 20 mm grijs. Ook mooi :slight_smile:

3 likes

Qua looks of qua kwaliteit?

1 like

Looks. Kwaliteit kan ik niets over zeggen, denk dat het wel goed zit maar heb 1 van de 3 bandjes 1 dag gedragen en heb verder nog nooit een perlon band gezien. Kan dus niet echt vergelijken.

Ivm de aanstaande temperaturen alvast op een geventileerde rallystrap

6 likes

20mm, volgens de eigenaar :grin:

Heb ik toevallig nog liggen! :+1:t2:
Was al benieuwd hoe dat zou staan

1 like

:slightly_smiling_face::+1:

2 likes

Ik heb m aan Ide verkocht met een 18mm. Hij gaf al wel aan dat hij 20 mooier vond staan, wellicht heeft hij er toen een 20 bij besteld :thinking:

1 like