IWC catalogus binnen

Aan het begin van het jaar heb ik ook een aantal catalogi aangevraagd, alleen JlC en Sinn heb ik nooit ontvangen

Is dit niet heel gevaarlijk voor portemonnee en gemoedsrust :stuck_out_tongue_winking_eye:

Valt wel mee, de prijslijsten die erbij zitten overstijgen mijn portemonnee inhoud.

2 likes

Hier ook bezorgd vandaag!

Hier issie ook net binnen, besteld door de misses.
“Schat, heb een cadeautje voor je verjaardag!”

Echter, mag ik nog even niets bestellen…

Mooi die heb ik ook gekregen. Trouwens, daar is nu ook een mooie Steiff / IWC teddybeer - limited edition op ebay. Helaas te duur voor mij, omdat ik al te veel gekocht heb dit jaar, maar de nummer voor het aanbod is 171960499151 as jullie hem wille terug vinden op ebay.

Groetjes Luis

Ook ik heb deze vandaag binnen gekregen. Prachtig boek en zeer mooi uitgevoerd. Kost een paar centen, maar als ze door deze boeken een paar extra IWC,s verkopen dan hebben zij het er natuurlijk snel weer uit. Ik heb ook nog even even naar de prijzen gekeken en denk dat ik er maar een krantenwijkje bij neem. Zit wel heel veel moois tussen hoor.

En hier vandaag ook binnen gekregen. Idd schitterend boek. Leuke info. Prijslijst was ook helder; buiten mijn league… :grin:

Ik heb er intussen al meerdere binnen, die van Patek is in vergelijking met de anderen het minst ‘mooi’ (minder achtergrond verhalen/hoogdraverij), maar die eenvoud is misschien juist wel datgene wat Patek kenmerkt.

Heb die van o.a. Sinn nu ook, daar zitten pas veel boekjes bij: twee losse artikelen over Sinn uit het blad Chronos en een ander blaadje. En zelfs een meetlintje om je polsdikte te meten, hoe verzinnen ze het. En het boek natuurlijk met veel technische details en informatie over welke combinaties mogelijk zijn, moet wel zeggen dat alles de catalogus van IWC overtreft. Dat had ik van een merk als Sinn niet verwacht.
Ze mochten er echter op hun website wel even vermelden dat de catalogus in Duits is. Het is maar een geluk dat ik Duits een leuke taal vind en dat ik dan ook goed opgelet heb op de middelbare school, zodat het lezen geen probleem is.

Khep um ook en vandaag kwamen Blancpain, Vacheron Constant, Dubois, Patek en Meistersinger binnen!! gaaf man die hardcover catalogi!!!

Vacheron en Patek heb ik ook al

1 like

Hier is zojuist de panerai catalogus op de mat gevallen…Vanavond dus lekker plaatjes kijken :grin:

Zojuist de A.Lange und Söhne catalogus binnen gekregen! Geweldig stukje geschiedenis en mooie catalogus zoals altijd! Wacht nog op: Longines, TAGHeuer, Vacheron Constantin, Meistersinger, Patek, Sinn, Panerai, NOMOS, Jaeger-LeCoultre
Correctie: Panerai echt NET binnen!

Also ich freue mich sehr! :slight_smile:

1 like

En jawel, hier is de panerai catalogus ook binnen gevallen. Lekker fotootjes kijken…

Overigens is de IWC app icm de catalogus ook heel leuk.

1 like

JlC al 3x aangevraagd, nooit ontvangen

Die van Meistersinger valt heel erg tegen hoor …

Ik ben er nog op aan het wachten…

Ah als het zo is, kan ik hem altijd nog in de hoek wegleggen. Een gegeven paard niet in de bek kijken :smiley:

Gr Max

1 like

:slight_smile: nee das waar.

De Roger Dubuis is zelfs met goud op snee … ! :slight_smile: