JackW

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Zojuist een 2e deal met JackW afgerond, toffe gast,duidelijk en alles zoals afgesproken , echt aanrader dus.

tot de volgende keer JackW!

Mijn Casio verkocht aan Hidde.
Alles werd perfect en correct afgehandeld.(tu)
Graag tot een volgende keer.

Groet Jan

Ook ik heb een deal gesloten met JackW, en eerlijk gezegd heb ik daar nu een beetje spijt van … omdat het zo leuk PM’en met 'm was :slight_smile:

Correcte omschrijving van z’n aangeboden horloge, zeer leuk contact, vlot verzonden, goed verpakt.

Aanradertje! (tu)

Ik heb ook een zeer goede ervaring gehad, zeer mooie ruil met hem gedaan !

Vlotte communicatie, toffe babbel,heel correct, in een woord geweldig…

JackW = :~ :~

Hier ook weer een tevreden koper van een horloge van Hidde. Goede communicatie, heel snel veerstuurd, degelijk verpakt, helemaal top!

Thnx!

Vandaag goede zaken gedaan met Hidde. Prettige communicatie en een prachtig horloge in zeer goede staat voor een leuke prijs.

Bedankt !

Een tijdje terug alweer een leuke ruil met Hidde, goede communicatie, man van zijn woord, :~

Zeker voor herhaling vatbaar!

Ook goede ervaringen met JackW. Leuke ruil.

Hier ook een positieve ervaring met JackW, mijn Tag Heuer geruild tegen zijn Bulova. Het horloge was goed omschreven en halverwege afspreken was geen probleem. De communicatie was snel en duidelijk, dus het is zeker voor herhaling vatbaar.

Ik heb een Vostok Komandirskie overgenomen van JackW, prima horloge en netjes verpakt. Alles precies zoals omschreven ( gewoon nieuw ) Ik ben er blij mee, bedankt :+1:

Onlangs heeft Hidde mijn Rolex Expl 2 overgenomen, gezellige avond gehad en prettig contact.

Net mijn Yema chronograaf aan JackW verkocht. Vlotte communicatie en prompte betaling. Bedankt en hopelijk tot een volgende keer Jack!

Horloge verkocht aan Hidde, bliksemsnelle betaling en fijn contact :thumbsup:

Hidde is een bekende (ver)koper en dat maakte deze waar bij onze deal. Horloge aan Hidde verkocht waarbij de afhandeling zeer snel en correct ging. Prettig mailcontact en snelle reactie.

Zeker een aanrader!