James_T_Kirk

Het is ook zeer goed zaken doen, met Ed! :thumbsup:

Vanmiddag bij Johan thuis geweest, aanrader, geen gezeik en vol van horloges, mooi dus! Op naar de volgende keer!

Helaas miet ik bekennen dat mijn ruilhorloge vandaag of morgen weer te koop/te ruil gaat, toch niet helemaal min stijl.

Vandaag een horloge ontvangen van James_T_Kirk.

Communicatie via PB snel en netjes, horloge was bijzonder goed verpakt in bubbeltjesfolie met daarom heen dubbele doosjes.

Top verkoper! :+1:

Ik heb een heel goede ervaring met Johan. Leuke horlogedoos overgenomen, gewoon face2face. Vlotte communicatie en flexibel met afspreken, voor herhaling vatbaar!

Stalen 22mm band over genomen voor een prikje!
Strakke communicatie, verzending fast as lightning!

Stalen band overgenomen, goede prijs, product zoals omschreven. Gisteren het geld overgemaakt, vandaag al in de bus. Top!

Horlogeopbergdoos van James overgenomen. Mooi netjes verpakt en precies zoals omschreven. Thanks.

Geert jij bedankt voor een vlotte en sympathieke manier van handelen! :thumbsup:

1 like

Gekocht van @James_T_Kirk .
Horlogeband categorie 10 tot 20 euro.
Geld via internetbankieren overgemaakt.
Verzending heel snel, dezelfde dag nog.
Verpakking netjes in foam enveloppe.
Communicatie verloopt netjes, denkt goed mee.
Conclusie: Prima zaken mee te doen. (tu) (tu)

Ed maakte het me een beetje moeilijk :laughing: maar we kwamen er netjes uit. Veel plezier met de band Ed en veel fun op het forum!

Mesh band overgenomen, goede prijs, product zoals omschreven. Flitstransactie, helemaal TOP!
:thumbsup:

1 like

Ook een band overgenomen van @James_T_Kirk prima verlopen :thumbsup:

1 like

Perry was uitstekend met de communicatie, snelheid van reageren maakte de deal ook eenvoudig en snel! Aanrader dit HF lid! :ok_hand:

Een mooie klok overgenomen, en zelf opgehaald, ik ben zeer open ontvangen en ook de rest van zijn verzameling bewonderd, al met al een goede deal en ook nog eens gezellig, Top!!

:+1: :+1: :+1:
Horloge verkocht aan Johan
Zeer vlot betaald
Erg leuke communicatie en altijd snel met reageren
Superdeal !!
Aanrader !!
Bedankt @James_T_Kirk !!!
:+1: :+1: :+1:

1 like

Vandaag is er een SKX009 binnengekomen van ‘James’.
Werkelijk perfect verpakt, na een prima en eerlijke omschrijving en fijne communicatie. Erg tevreden, bedankt!

Dick

1 like

Ook prima zaken gedaan met Dick, graag tot een volgende keer. :+1:

Twee Yisuma banden overgenomen van Johan.
Goede communicatie, snelle deal en snel verzonden. Wat mij betreft een aanrader :+1:

Van de week een leuke Certina chronograph horloge gekocht van James_T_Kirk.
Nettjes verpakt en snel verzonden.
Helaas kwamen we er beide achter dat de chronograph functie niet meer reset en helaas moet gerepareerd worden.
James_T_Kirk vond dat zo erg dat hij de gehele bedrag heeft terug heeft gestort.
Dus bij deze een dikke duim :+1:t2: naar James_T_Kirk .

1 like

Citizen Nighthawk van Johan overgenomen.

Pure jeugdsentiment met dit horloge en het was fijn zakendoen met Johan.