James_T_Kirk

Ook ik kan alleen maar positief reageren !
Leuke communicatie en heel vlot van betalen (tu)

Aanrader !

Pieter.

Horloge overgenomen, snelle verzending, aanrader!

En nog één. Wederom een prima deal!

Het is altijd leuk onderhandelen met onze Nederlandse vriend in La Belgique! :+1:

Stalen band overgenomen van @James_T_Kirk, klein prijsje, snelle verzending!

Top!

1 like

Een fijne HF vriend! Prettig, betrouwbaar en eerlijk! een echte trouwe forumbezoeker!

1 like

Military Telva overgenomen van the captain :slight_smile:
Vlotte communicatie, snelle verzending na betaling.
Gewoon helemaal goed, en dat geldt ook voor de Telva.

Goed te horen, bedankt! Graag weer! :wink:

Horloge overgenomen van James. Prettige communicatie, snelle verzender en het horloge was zoals beschreven. Aanrader!

Blij te horen, het was fijn zaken doen met Haakie!

Horloge verkocht aan James_T_Kirk, Leuke, snelle en goede communicatie over de pb, fijn forum lid.

Het is ook zeer goed zaken doen, met Ed! :thumbsup:

Vanmiddag bij Johan thuis geweest, aanrader, geen gezeik en vol van horloges, mooi dus! Op naar de volgende keer!

Helaas miet ik bekennen dat mijn ruilhorloge vandaag of morgen weer te koop/te ruil gaat, toch niet helemaal min stijl.

Vandaag een horloge ontvangen van James_T_Kirk.

Communicatie via PB snel en netjes, horloge was bijzonder goed verpakt in bubbeltjesfolie met daarom heen dubbele doosjes.

Top verkoper! :+1:

Ik heb een heel goede ervaring met Johan. Leuke horlogedoos overgenomen, gewoon face2face. Vlotte communicatie en flexibel met afspreken, voor herhaling vatbaar!

Stalen 22mm band over genomen voor een prikje!
Strakke communicatie, verzending fast as lightning!

Stalen band overgenomen, goede prijs, product zoals omschreven. Gisteren het geld overgemaakt, vandaag al in de bus. Top!

Horlogeopbergdoos van James overgenomen. Mooi netjes verpakt en precies zoals omschreven. Thanks.

Geert jij bedankt voor een vlotte en sympathieke manier van handelen! :thumbsup:

1 like

Gekocht van @James_T_Kirk .
Horlogeband categorie 10 tot 20 euro.
Geld via internetbankieren overgemaakt.
Verzending heel snel, dezelfde dag nog.
Verpakking netjes in foam enveloppe.
Communicatie verloopt netjes, denkt goed mee.
Conclusie: Prima zaken mee te doen. (tu) (tu)