Je eigen mod maken 🤔 (laten maken) - Show Your mods

In onderdelen 5-6 SKX’en denk ik. En volgens mij heb ik ergens een Samurai rondzwerven en twee Turtle kasten liggen,

Oh en een roze SARB met mijn eigen HDV bezel.

4 likes

Op internet gezien een paar maanden geleden. @HanDavinci kent de persoon die het heeft gemod.

Ik wil het graag ook zo. Is dit überhaupt wel mogelijk Han?

2 likes

Heel mooi Han!

Nee. De machine die de acryl bezel inserts maakt is kaduuk en kost 50 ruggen. Geen idee wat het moet zijn, maar hij kan die inserts niet meer maken.

Vandaar ook mijn fopje naar @Chlorophyl:

Een andere was niet meer mogelijk, want toen was de machine stuk :sunglasses:.

1 like

Mijne is te koop!

Oh fuck nee, dan krijg ik ruzie!

1 like

Damn!!! :disappointed::frowning:

1 like

Wat is wel mogelijk om een SKX daarop te laten lijken qua kleuren. Wijzerplaat en bezel! :worried:

Alleen mijn bips wilde je niet…

2 likes

Hoi hoi Theo. Ben er tevredebn met de SKX007 mod die ik van je heb overgenomen via MP. Onlangs nog een Timex Q besteld en ik vroeg me af of het mogelijk is om saffier in te zetten i.p.v. de kunstof lens waarmee die word geleverd.

Groet,
Jesus

1 like

Ha @Theoclock,

Dank voor het meedenken :+1:. Maar wil toch de kleurstelling zoals ik heb gepost.

Heeft weinig zin want de nieuwe Rootbeer staat in bestelling bij de AD sinds 02 september

1 like

Zojuist mijn Steeldive gemod! De Chinees die een Vietnam veteraan had willen zijn :sweat_smile:

Bezel eraf, plaat vies maken, faux patina lume, krassen, bandje bleken en klaar is Kees!

1 like

Oude Seiko 5 (meen jaren 80?). Lang geleden gescoord van Marktplaats. Voorzien van plaat en wijzers.

Door de vorm en staat van de kast klopt het plaatje echt helemaal in mijn ogen. Helaas 19mm lugs, dus een beetje proppen met de nato. Kon de logo-loze plaat niet meer vinden. In real life stoort het logo mij overigens niet

3 likes