Je mooiste duiker?

15 likes

Geintje. Geen bezel, natuurlijk. En best wel slechte lume op de dots. En hailemoal niks op dā€™n secondenwijzer.

Maar tussen deze

en deze

weet ik het echt niet.

Ze hebben allebei hun charme in mijn ogen. Wel weet ik dat ik mā€™n witte Stargate best mis. En de Halios Seaforth blauw met stalen bezel tof vind. En die Oris die @daffie laat zien is ook de shizzle in real life.

Kortom: Ik geloof niet in ā€œde mooisteā€. Er is veel leuk.

11 likes

Thx Chris. De Oris 65 heeft mij enorm verrast. De liefde duurt voortā€¦:+1:

De Squale blijft gewoon een erg gaaf ding en een duiker pur-sang, en de Seiko vind ik ook erg cool. Overigens sowieso mooie plaatjes :ok_hand: Vooral van de Seiko vind ik erg geslaagd.

1 like

Thanks, nu is ie nog topperderder!

1 like

Ook die Sporttaucher van @peaceloveandpitbulls is retecool. We zien Archimede te weinig in deze context.

Ik had echt deze niet moeten verkopen:

Hee, @Paul, heb je 'm nog?

8 likes

Ja zeg die is idd erg gaaf.

Gek hoe sommige Seiko modellen mij kunnen bekoren maar toch het gros niet. Maar er zitten pareltjes tussenā€¦:ok_hand:

2 likes

Mooi model, maar zou me denk ik toch te veel storen aan die verhoging op de bezel.

Eigenlijk geen idee wat mijn mooiste duiker is.

1 like

Ook ik wist niet wat ik daarvan moest denken. En de veel te lange lugs, waardoor hij nooit eens op leer kon. Maar toch mis ik dat ding, ondanks zā€™n eccentrieke trekken.

1 like

Op dit moment deze, maar daā€™s logisch

3 likes

Deze zeldzame verschijning

3 likes

Is dat niet de eh, stargate?

Ja die mis ik ook achteraf :see_no_evil:

Toch wel deze.

17 likes

Vandaag nog deze:

Maar vanaf morgen hopelijk deze:

15 likes

Ben er zeker ook zeer blij mee, als toolwatch duidelijk afleesbaar en met een Sellita uurwerk van van de top grade versie en zeer solide bouwkwaliteit ook op die vlakken overtuigend. Daarnaast spreekt mij het design ook zeer aan, de aparte kast en de scherpe lijnen hebben echt een eigen ā€œsmoelā€.
De datum die op het eerste gezicht misschien wat raar geplaatst is vormt een mooie lijn met de kroon. Juist dat verschil in ontwerp tussen een kast die asymmetrisch is en toch die lijn tussen kroon en datum en de 3,6,9,12 op de wijzerplaat die weer een rust geven maken hem ook voor mij inderdaad retecool.

Een tijd geleden heb ik de Archimede op het blauwe gedeelte gezet, nog bedankt aan een ieder die niet gereageerd heeft. Was een slecht idee deze proberen te verkopenā€¦ :+1:

1 like


Mijn nieuwste duiker sinds 3 dagen.:yum::yum: en tevens eerste rollieā€¦

20 likes

:face_with_raised_eyebrow:

Jub hoort op GMT :sunglasses:

11 likes

Leuke set, je hebt het maar zwaar :sweat_smile::wink:

Mijn SO

10 likes