Je weet dat je een horlogegek bent als je

Dit enerzijds… Anderzijds kan het me ook gebeuren dat ik niet gemerkt heb dat de power reserve op is en ik twee dagen rondloop voordat ik er achter kom dat mijn horloge een paar uur verkeerd staat. Meestal als iemand anders me de tijd vraagt als hij ziet dat ik een horloge om heb.

…als ik wel de hele tijd op mijn horloge kijk en soms een halve dag niet in de gaten heb dat ik vergeten ben het op te winden en/of gelijk te zetten.

3 likes

toen ik mn eerste rus (met weinig verstand) via ebay kocht van een of andere louche verkoper. Kon tijd noch datum bijhouden maar alsnog gewoon trots blijven dragen :slight_smile:

3 likes

Wanneer je jouw dure horloge even aan de kant legt bij het klussen (geldt niet voor calatrava bezitters) :blush:

1 like

Als ik bij de termen 301 , 305, 310, 312, 319 denk ja !! Van RVS 319 werd mijn Tudor gemaakt , nl. Een hooggelegeerd Roest vrij staal met veel chroom , nikkel en molybdeen erin waardoor de kast en band topkwaliteit zijn !!:grinning:

1 like

Heel herkenbaar, lol. Kijk tien keer per uur (denk ik), maar zelden een idee hoe laat het is.

Dat hou je toch he met die einzeigers :wink:

gr, HJR

1 like

Als je je bezel gebruikt voor het timen van koken, duiken en eigenlijk alles behalve duiken.

gr, HJR

…als je het quartz-esprit horloge van je echtgenote dat op tafel ligt omdraait, zodat het niet op het glas ligt (en dat elke dag opnieuw ;-(

5 likes

Dat doet ze vast om je te treiteren !

1 like

Of als je het quartz Esprit horloge van je echtgenote op het glas legt zodat je er niet naar hoeft te kijken…

4 likes

…als je al deze reacties gaat lezen :sweat:

haha…ja, bijvoorbeeld !! thnx

1 like

Een oude stopwatch laat lopen:

en hem om de plusminus 5 min aan je oor houdt om naar het getik te luisteren :confused:

(wel mooi om te horen!)

2 likes

Als je in je nachtla een felle led-zaklamp hebt liggen die je enkel en alleen gebruikt om een horloge op te ‘lumen’.

2 likes

Heel herkenbaar :grin: Resoneert zo lekker in die grote kast, kan dit ook wel appreciëren, dat nerveus getik van m’n stopwatch :timer:

Als je op je werk ordernummer 1884 ziet en aan Breitling denkt :grin:

Zo herkenbaar sommigen!

Iemand vraagt hoe laat het is en na 30seconden staren weet ik het nog niet. Betrap er mezelf enorm op met mijn expII

1 like

Voel me een beetje betrapt, haha!

1 like