Je weet dat je een horlogegek bent als je

_Je weet dat je een horlogegek bent als je hoort dat je vrouw zwanger is _
van een zoon, je als eerste denk: "welk horloge ga ik voor hem kopen?"

Dit vind ik eerlijk gezegd besst wel triest.

1 like

Als je 3 horloges koopt in 1 week tijd :blush:

Als je met een nieuw exemplaar de winkel buiten stapt een denk: OK die heb ik nu, wat Gaat de volgende zijn…( shame on me )

1 like

Als je familie en vrienden je gaan mijden om te voorkomen dat ze een uur lang gezever moeten aanhoren over de uitlijning van de bezel of de voordelen van Perlon bandjes t.o.v. G10 Nato.

1 like

O is oscar
N is november

Je bent horlogegek als je 24 uur alleen maar aan horloges denkt :worried:

…als je door je horloge(s) voortdurend de tijd vergeet…

1 like

…Als je ontwenningsverschijnselen krijgt als het Horlogeforum down is.

1 like

Als je een online knipoog niet herkent…Dat is nog veel triester!

1 like

Oh, wacht! Ik zal deze er maar even bijzetten voor de zekerheid :wink:

Als je… meer dan 3 keer Post in dit topic… :wink:

1 like

…als je twee horloges tegelijkertijd draagt (links én rechts op elke pols eentje) :watch::watch:

2 likes

Als je Paul Newman en Eric Clapton alleen met horloges asocieert maar eigenlijk geen flauw idee hebt waarmee ze hun brood hebben verdiend.

5 likes

Je bent een horloges als je denkt dat de O in het NATO spelalfabet Omega is (terwijl het Oscar is!:grinning:) en btw de N is November

stopt met horloges kopen :wink:

Ze allemaal weg doet… en dan toch weer opnieuw beginnen , @anon50762135EV :wink:

1 like

zo, inderdaad!

alles weg mikken om dan te kijken wat er gebeurt en dan tot de conclusie te komen dat je eigenlijk in het segment waar je je in thuis voelt, de beste klokjes al had (of vroeger gehad hebt).

hahaha!

2 likes

In de categorie horloge gekte , verdien je wel een eervolle vermelding.
Het was een gedurfde keuze :muscle:

1 like

Haha, nou ik werd aardig uitgelachen en afgemaakt, dus het is een druppel op een gloeiende plaat maar toch bedankt :joy:

2 likes

Komt me bekend voor :blush: