Je weet dat je een horlogegek bent als je

Je continu op je klokje kijkt, maar uiteraard werkelijk nooit weet hoe laat het is.

1 like

Ik ben blij dat ik van die gekte af ben.

Als je pegwood laat in je tuin grooien om horloge schoon te maken :rolling_eyes:
en als je mensen door hun horloge merk begint te noemen zoals mijn Oom Omega :slight_smile:

1 like

Ik heb er ergens al eens zo een lijst gezien, ik herinner me:

Als je een verjaardagskaart krijgt van Seya,
Als je voor elke mogelijke activiteit een horloge hebt klaarliggen. En voor elk horloge meer dan 1 horlogebandje hebt liggen.

Als je bereid bent om meer uit te geven aan een horlogeonderhoud dan een normaal persoon wil spenderen aan een volledig horloge.

Als je horloge catalogi wil scoren en er ook vrienden en kennissen er wil voor inzetten of betrekken.

Als ik een sms of whatsapp krijg, kijk ik eerst eens even op mijn horloge om te zien hoe laat het is. Ook niet niet helemaal normaal denk ik

Als je vaker dan 4 keer per dag van horloge wisselt…

1 like

Als je tig x per dag op je horloge kijkt, maar nooit weet hoe laat het is

1 like

Hahaha, al!!!

1 like

Als je de meegeleverde band bij een horloge niet draagt omdat je weet dat het voor flipperen handiger is dat die band ongedragen blijft

7 likes

Dat is net als

16 likes

van hand wounding tot hand pounding… :smirk:

Zodra je een topic als dit aanmaakt.

Als je een aantal van bovenstaande stellingen herkent :sob:

4 likes

Als je alles herkent. :joy:

1 like

Als er in een krant of tijdschrift een foto staat waarop het horloge van de geïnterviewde te zien is, je dan probeert om met een vergrootglas het merk te achterhalen :slight_smile: wat meestal niet lukt, :slight_smile:
als de 1ste vraag aan je schoonzoon bij een etentje is : hey je hebt een nieuw horloge aan , wat is het voor merk , nog voor te zeggen " gelukkige verjaardag " want dat was de reden van het etentje :blush:

1 like

in de luchtvaart wil niet zeggen het NATO spelalfabet. Das voor een f16 vlieger niet anders dan voor een infanterist of matroos

1 like

Klopt, ik wilde het echter kort en krachtig houden. Ik heb daarom geen nuance ingebouwd. Ging ook om het punt dat de O en N een ander ‘naam’ hebben in het NAVO-spelalfabet.

Als je op ieder horloge dat je echt mooi vindt, toch minimaal drie dingen vind, die je zelf anders zou hebben vormgegeven.

3 likes

Als je zó enorm naar de zomer verlangt, niet vanwege de zon maar vanwege de korte mouwen…

2 likes

Als je eerst naar de pols van de mensen kijkt in plaats van hun gezicht…

3 likes