JeR (tu)

Ik kan een goede ervaring met forumlid JeR melden.
Vriendelijke en goede communicatie.

Prima communicatie en snelle afhandeling van de verkoop (tu)

Na ontvangst van het horloge bleek er iets niet helemaal in orde te zijn en dat heb ik zonder discussie op zijn kosten mogen laten repareren. HULDE! (tu)

Flinke schop :slight_smile:

Horloge verkocht aan JeR. Prima communicatie en snel opgehaald. De betaling was deels cash, deels overboeking, maar ook het restant is goed aangekomen. Aanrader dus!

niets op aan te merken. top afhandeling van de aankoop van zijn horloge

Met Jeroen een ruiltje gedaan. Prima communicatie en afhandeling. Prima zaken doen!

1 like

Horloge gekocht van Jeroen, prettige communicatie, snelle verzending en goed verpakt.

:+1:t3::+1:t3::+1:t3:

Prima ervaring met Jeroen. Aanrader!

Horloge overgenomen van @JeR. Duidelijke communicatie en een fijne deal. Aanrader! :thumbsup:

1 like

Horloge gekocht van @JeR. Prima transactie, snelle communicatie en verzending, Jeroen bedankt!

1 like

Lekker snel en prettig; graag weer zaken doen met @JeR !!

1 like

Zojuist bij forumlid @JeR een gratis watchwinder opgehaald. Wat een actie van Jeroen :+1: Super blij mee :smiley: Heel erg bedankt voor het gunnen :+1::+1:
Hulde

2 likes

En jij bedankt voor de Belgische biertjes :+1:

2 likes

Horloge verkocht aan Jeroen. Een zeer vlotte deal en heldere communicatie :ok_hand:t2: Bedankt @JeR! Veel plezier met de Globemaster!

Mooie FOIS van Jeroen overgenomen. Goede communicatie, snel afgesproken op plek tussen onze woonplaatsen in, alles verliep soepel. Dank je wel!

Bliksemverkoop aan @JeR Geen gedoe en onderhandeling, maar een hele soepele deal met prompte betaling.

1 like

Bandje verkocht aan @JeR, vlotte betaling en prettige communicatie :+1:

1 like

Via het forum hoopte ik een FC analytics te vinden. Nadat ik een topic had aangemaakt reageerde Jeroen @JeR. Een dag later had ik de clip voor een nette prijs in huis. Erg goede ervaring dus!

1 like

Horloge gekocht van @JeR
Snelle, goede communicatie en jeroen bleek snel door te pakken.
Vanmorgen elkaar getroffen waar een vlekkeloze overdracht plaats vond.

Aanrader :+1:

1 like