WristCandy

Mooie Hanhart schakelklok gekocht. Het aanvankelijke probleem is prima opgelost.
Aanrader!

2 likes

Tijd terug gevraagd of hij aan mij wilde denken wanneer hij een horloge ging flipperen. Drie maanden later was het zo ver en kreeg ik een bericht van hem. Lekker kunnen onderhandelen over een goede prijs voor ons beiden en uitstekende communicatie. Ik moest eerst nog een ander horloge verkopen om deze te kunnen bekostigen en dat was geen enkel probleem; hij hield hem zo lang vast voor mij.

Overdracht ging zeer soepel. Lekker buiten in het zonnetje een drankje gedaan en nog even wat gekletst.

Je bent een topper! :thumbsup:

1 like

Horloge verkocht aan Jeroenderee. Zeer prettig verlopen. Snelle en vriendelijke communicatie en leuk gesprek gehad over - uiteraard - horloges. Aanrader! bedankt en veel plezier met je nieuwe aanwinst!

1 like

Hele prettige en aangename kennismaking gehad met Jeroen toen ik mijn horloge bij hem ging ophalen.

Heerlijk, twee van die enthousiastelingen (is dat goed Nederlands?) bij elkaar en mā€™n vrouw erbij die steeds maar denkt ā€œdie gasten zijn gek, sporen niet, waar gaat dit over? Huh, stick dail(?), ken wel een hockey stickā€.

Het was dat wij na de overdracht nog hadden afgesproken met vrienden die er in de buurt wonen anders had ik er om 00.00 uur nog gezeten. Redelijk overbodig te melden dat de (ver)koop en overdracht allemaal volgens afspraak was. TOPTOP!

Oja, nog bedankt voor het laten passen van de Seadweller met die fantastische Everest band. Wat een topcombinatie!

Gtr. Marco

1 like

Het genoegen was geheel wederzijds! Ik had de proseco al koud staan maar die bewaar ik gewoon voor de volgende keer als jullie in de buurt zijn :champagne:

1 like

Na eerder achter het net te hebben gevist toen Jeroen zijn Aqua Terra te koop aanbood had ik vandaag meer geluk en ben ik de nieuwe eigenaar van een prachtige 16610LV.

De communicatie was vlot en vriendelijk. Omdat ik krap in mijn tijd zat bood hij aan om naar mij toe te komen, erg prettig! Het horloge voldeed volledig aan de omschrijving en aan mijn verwachting, de koop was dan ook snel gesloten.

; bedankt voor de leuke en vlotte transactie. Tot een volgende keer!

2 likes

Vandaag mooie Hamilton dresser (Intramatic 42 mm) gekocht
Gezellige meet & greet (and eat, even meteen gelunched samen), aardige kerel, net zo gek van horloges als ik!
Prima overdracht, horloge + set was exact zoals omschreven, prachtdeal!

2 likes

Jeroen heeft mijn Sinn 104 St Sa overgenomen. Zeer fijne deal, het geld was overgemaakt voordat ik er erg in had, een zeer plezierige vent (maar dat wisten we natuurlijk al :grinning:), en een erg prettige afhandeling en communicatie. Topā€¦dank :thumbsup:

1 like

Leuke spontane deal gemaakt . We hebben hier te maken met een echte liefhebber. Leuke communicatie, enthousiast, geen gedoe! Volgende keer graag weer! :thumbsup:

Als derde partij betrokken binnen deze transactie wil ik PostNL hier nog even vermelden! Deze bezorgden het pakket al na 18 uur!

4 likes

Een erg goede ervaring met deze verkoper! En een super mooi horloge rijker:)

5 likes

Zojuist twee bandjes op de mat gevonden in bubbels.

Snel en netjes.

Topper

3 likes

Zeer genoeglijk treffen gehad, allebei blij huiswaarts gegaan, hij naar Zuid ik naar Noord. Een aanrader.

2 likes

Mooie band gekocht van Jeroen, voor zoā€™n merk met een kroontje. Dat kroontje geldt ook voor Jeroen, helemaal super! Dank!

Gisteren de Omega SMP overgenomen, het was een gezellige ontmoeting, om mijn reisafstand te verkorten hebben wij ons halverwege ontmoet. Het contact en de verdere afhandeling verliepen zeer soepel en prettig.
Ik heb zelfs de toezegging gekregen dat mocht er binnen een halfjaar technische mankementen optreden aan het horloge, ik met Jeroen contact mag opnemen :slight_smile:
Uiteraard hebben wij ook nog over horloges gepraat , Jeroen vond het horloge wat ik op dat moment droeg interessant een CWC RN FLEET AIR ARM PILOTS MECHANICAL CHRONOGRAPH valjoux 7765.
Ik kan Jeroen zeer aanbevelen om zaken mee te doen topper ! :+1::+1:

1 like

Prettig zaken doen met Jeroen!
Een aanrader!
Bedankt en groet, Bertjan

2 likes

Hier geen goede ervaring ā€¦

Hij heeft me overtuigd over mn budget te gaan :wink: maar ben er zeer blij mee. Mijn eerste rolex gehaald bij hem en gezellig bij een van de Valk afgesproken. Onder het genot van een koffie wilde hij mij rustig verder helpen met mn vragen en heeft me het een en ander geleerd en uitgelegd, top!

4 likes

Een leuke overdracht. Gezellig en in vertrouwen gehandeld. En wat een mooie 16600! Een full set in de breedste zin van het woord, oftewel inclusief tooltje, hangtags, kalenderkaartje en een paar niet verwijderde stickers.
Een absolute aanrader!

2 likes

Ook hier een prima ervaring
Zojuist de Constellation ontvangen. Top verpakt en helemaal zoals gefotografeerd en beschreven.

:+1::+1::+1:

2 likes

Mooie ruildeal gemaakt.
Leuke ontmoeting en zeker voor herhaling vatbaaršŸ‘

2 likes

Hier de volgende tevreden willem. Horloge overgenomen van jeroen. Hij heeft hem een paar dagen voor me vastgehouden omdat ik een aanstaande verkoop moest afwachten. Toen die rond was het geld overgemaakt en vandaag de overdracht gehad.
Horloge zoals beschreven en gezellige ā€œlenteā€ overdracht gehad :wink:
Nu zien of jeroen gelijk heeft wbt de toekomst van mijn collectie!

Jeroen bedankt!

4 likes