Johngo

Ik heb een horloge overgenomen van Johngo en ben er zeer tevreden over.
Zeer goed en netjes ingepakt.
Vlotte en snelle communicatie via de mail.

Horloge voldoet aan de verwachtingen en ik ben er blij mee.

Dikke pluim :thumbsup:

John, nogmaals bedankt.

Groeten, Leo

Een heuse zomerklok gekocht bij Johngo.
Blitse witte Casio die gewoonweg nieuw, keurig ingepakt en ondanks de stakingen bij PostNL vlotjes aan de deurgebracht werd. Als “automaten man” nu dus een dagje zoet met alle mogelijkheden ontdekken en alle instellingen die je tijdens dat proces onbedoeld wijzigt weer goed zetten. Het was prettig zaken doen en leuk contact via de mail. #Aanrader!

Ik heb een mooie skx009 van Johngo overgenomen, communicatie verliep vlot en soepel en het horloge was goed verpakt.

DIt was een zeer goede ervaring met deze verkoper, aanrader dus!

Een horloge geruild met John.
Snelle deal gemaakt en alles goed verzonden.
Bedankt John !

Ik heb vaker zaken gedaan met @johngo en zoals altijd als zeer prettig ervaren. Een echte kenner! Wederom bedankt voor de deal! #5Stars

1 like

Hier nog een zeer positieve ervaring met John! Horloge exact zoals beschreven en de verpakking was echt perfect! Nogmaals bedankt :slight_smile:

Groet,

Jeffrey.

1 like

Top ervaring met John! Aanrader!

Afspraak gemaakt om een horloge van hem over te nemen. Vlotte communicatie en top service door de bereidheid elkaar op een centralere plek face-to-face te ontmoeten vanwege behoorlijke reistijd mijnerzijds. Onder het genot van een bak koffie ervaringen uitgewisseld, wereldproblemen verbeterd, wat wil een mens nog meer. :wink:

En uiteraard nu in het bezit van mijn eerste prachtige Oris. Een Big Crown Pointer date in top staat. Echt als nieuw.

Dank @johngo voor de onderhoudende wijze waarop we zaken hebben gedaan!

1 like

Prachtige vintage Tissot overgenomen van John. Prettige communicatie, uitstekend verpakt. Erg fijne ervaring, topper @johngo!

1 like

Mühle verkocht aan Johngo. Geen heen en weer gepingpong, maar snel tot een overeenkomst gekomen in een uiterst prettige communicatie. Kortom, een prima koper waar het goed zaken mee doen is.
Aanbevolen! :thumbsup:

2 likes

Horloge voor mijn vrouw gekocht bij John.

Fijne transactie, horloge exact zoals beschreven.

Doe gaarne nogmaals zaken met John.

Seiko verkocht aan John. Prettige communicatie, snelle en vlotte deal, top!

Seiko SNK023 gekocht van @johngo. Van betaling tot perfecte levering in 1 week. Aan te raden!

1 like

Seiko overgenomen van Johngo. Snelle, probleemloze transactie!

1 like

Zojuist mijn erg leuke zomerse Torgoen van John @johngo ontvangen. Voldeed keurig aan hetgeen in de advertentie beschreven was en kwam snel en perfect verpakt aan. Ook de communicatie met John verliep snel en prettig. Zonder enig voorbehoud aan te raden om zaken mee te doen. Bedankt, John!

1 like

Prettig zaken gedaan met @johngo. Bandje overgenomen, die keurig aan de omschrijving voldeed. Aanrader.

1 like

Seiko bandje over genomen van John @johngo. Vlot verlopen deal. Voor herhaling vatbaar.

1 like

Kijk dat is nog eens lekker vlot een horloge verkopen. Flexibel, snelle betaling en goede communicatie, Thanks!

1 like

Vandaag een klok binnen van John , een prima klok , helemaal perfect , prima verpakt en een vlotte levering helemaal uit België :thumbsup: Hij is Fijn !!! :ok_hand: Bedankt @johngo

1 like

Mooie Seiko overgenomen van @Johngo. Vlotte en juiste communicatie. Snel verstuurd en supergoed verpakt.
Zeker voor herhaling vatbaar.

1 like

Leuke deal met @johngo

Fijn ook dat er een onderlinge afspraak kon worden gemaakt. Dank voor je geduld John.:+1:t2::slight_smile:

Horloge puntgaaf , super verpakt , met leuke notitie. Ook dank namens mijn zoon.:hugs:

1 like