Jonathan(tu) (tu)

Vandaag speciaal persoonlijk bij thuis 2 hele mooie Marina Militare afgeleverd.
Met als extraatje een mooie zwarte lederen band met vlindersluiting.X(

Jonathan heel erg leuk om zaken met je te doen:}:}

ZEKER EEN AANRADER.

Mooie new black Monster van Jonathan gekocht!

Goede communicatie, snelle handeling mbt verzending, zeer tevreden!

bor

Horloge verkocht aan jonathan.

Snelle betaling, goed en snel contact

Aanrader(tu)

Jonathan heeft onlangs twee horloges van mij overgenomen. De onderhandeling over de prijs verliep heel soepel en prettig. We kwamen daardoor vlot tot een mooie deal.

De communicatie verliep telkens heel plezierig en er werd adequaat op mails gereageerd. De betaling van de horloges verliep uiterst vlot.

Jonathan, veel plezier met de horloges en bedankt voor deze transactie!

Ik kan zaken doen met Jonathan van harte aanbevelen (tu) (tu)

Ik was al een hele tijd op zoek naar een Seiko BFK.
Op het forum tegengekomen bij Jonathan, helaas was horloge gereserveerd.
Persoonlijk bericht gestuurd naar Jonathan waarin ik aangaf dat, indien horloge niet zou worden verkocht, ik geinteresseerd ben.
Na een paar dagen ontving ik zijn reactie, Horloge was niet meer gereserveerd.
Een paar keer met elkaar gemaild, geld overgemaakt, horloge laten versturen en vandaag horloge ontvangen.

Zeer positief over Jonathan (en natuurlijk over het horloge).
Alles is uitermate correct en bijzonder prettig verlopen.
Nogmaals bedankt!

Jonathan is een betrouwbaar mede HF lid!!! Communicatie ging vlekkeloos en heb mijn Deep Blue ProTac 1000m al om de pols :smile: Ik kan zaken doen met Jonathan zeker aanbevelen. Nogmaals bedankt!

Horloge van Jonathan overgenomen. Alles helemaal top. Bedankt Jonathan!

2 russen gekocht van Jonathan.

uurwerken top, communicatie top, prijs top.

hopelijk kunnen we dit nog eens overdoen.

Bedankt Jonathan

1 like

Casio mtd 1054 gekocht van Jonathan, verliep allemaal vlekkeloos, uitstekende ervaring!

1 like

Wederom een horloge gekocht van Jonathan. dit keer een Deep Blue 500 RAM Black. Is zo goed bevallen. :smile: Ben zeer benieuwd wanneer hij de volgende horloges in de verkoop doet :wink:

+1! Prettige communicatie en vlotte betaling. @jonathan: dank en top!

Horloge overgenomen. Mooi zoals beschreven. Goede en snelle communicatie. Aanrader!!!

1 like

Seiko 7002 overgenomen. Snel tot zaken gekomen en keurig op de hoogte gehouden van het verloop mbt betaling en verzending.

Prima forumlid om zaken mee te doen wat mij betreft.

1 like

Een mooie seagull 1963 van jonathan overgenomen: perfecte transactie! Super blij mee!

1 like

Casio BM-200 overgenomen voor een zeer schappelijke prijs. Snel verstuurd en goed verpakt (bleek nodig te zijn).
Horloge in zeer goede staat gezien de leeftijd. Aangenaam verrast!
Vlotte communicatie!
Als je nog een klassieke Casio te koop hebt, mag je het me zeker laten weten!

Vandaag een horloge verkocht aan Jonathan, top verlopen. Vlotte communicatie en leuke babbel gehad!

Vandaag de Vostok binnen gekregen die ik van Jonathan kocht. Met maarliefst 6 bijgeleverde banden geen excuus meer om een nieuw bandje te bestellen :slight_smile: Horloge was zoals geadverteerd in nieuwstaat, prettige vlotte afhandeling, al met al leuk zaken gedaan.

Groeten,

Stefan

Ik was op zoek naar een watchwinder, om over te nemen van een forumlid. En wat denk je? Kreeg zomaar een exemplaar aangeboden! Zelfs voor meerdere horloges geschikt en ook nog in een mooie staat! Hoefde er niets voor te betalen, zelfs niet de verzendkosten.Waar vind je het nog, sprakeloos ben ik eigenlijk :slight_smile:
Ik voeg een foto bij van de beweger. Geweldig!!

1 like