Jong, beginnend en op zoek

Volgens de wet mag ik niet zuipen inderdaad, maar er zijn manieren… :wink:

Kan die op een tegeltje op het toilet?

1 like

Mss nie

Dan wel graag herkent met een “d”:grimacing:

2 likes

Dus ik begrijp goed dat de Squale 1545 een optie is? En stel ik zou nog geen duikhorloge willen, wat is dan een aanrader?

De Hamilton khaki automatic die hier in het blauwe gedeelte staat. Leuk merk, Hamilton.

2 likes

Ik vind het vrij normaal dat je als 16 jarige normaal Nederlandse zinnen kan formuleren. Waarom ben je anders naar school gegaan?

Als advies zou ik gewoon een horloge van rond de 500 euro kopen. Desnoods 2ehands met een degelijke eta erin. Misschien een mooie Hamilton of Tissot.

3 likes

Je was me net voor met Hamilton

Minds alike :grinning:

Ik moet zeggen dat ik belaalde horloges van Hamilton wel erg mooi vind, die ga ik zeker een beetje researchen

Tissot PR 526 GL :ok_hand:

5 likes

edit sorry te groot

Wow, die Tissot is wel echt een beauty

1 like

Prachtig maar let wel op dat je geen banden kan wisselen. Kan alleen deze band op.

Welkom hier! Mijn aankopen op 16 jaar waren niet altijd de goede, daarom raad ik aan om ook niet zoveel geld er in te steken. Probeer eerst verschillende dingen uit en dan kom je er zelf wel achter wat je echt wil.
Heb hier al een paar mooie voorbeelden zien verschijnen. Gelukkig ben je hier op de juist plaats terecht gekomen :wink:

Als ik je nog een tip mag geven: Steinhart GMT Pepsi. Prima maat met zijn 39mm.

Super cool voor een 16 jarige :wink:

5 likes

Vind ik opzich niet erg, band vind ik persoonlijk goed bij het horloge passen (natuurlijk, duh).

https://www.steinhartwatches.de/en/ocean-vintage-gmt-neu.html
Vindt dit persoonlijk ook niet onaardig.

1 like

Let op, die is wel 42mm.

De niet duikervatiant van de Longines Hydroconquest, de Conquest lijkt me ook wel iets.

1 like