Jouw collectie op één foto II

Leuk spul. Explorer 2 is geinig. Zo’n stalen bezel is nice, en een GMT. Ook Nice.

1 like

Mooi, beide ook erg verschillend! :+1:

Ben je nog steeds bezig met het ‘upgrade-verhaal’?

edit; duidelijk ja! :smile:

1 like

De OP blijft echt een mooi horloge! :+1:

Uiteraard ook helemaal niks mis met de andere twee, in tegendeel. :slightly_smiling_face:

1 like

Op is zeker een verrassing. Ik draag hem graag.

1 like

Maakt de set behoorlijk veelzijdig. Meer heb je ook niet echt nodig. Misschien nog een wat formelere dresser?

Bla blie, lekker belangrijk. Kopen, omdoen en genieten :ok_hand:

10 likes

Serieus ??

Zijn amper meer te koop voor een fatsoenlijke prijs

Ik heb mijn kans voorbij laten gaan

1 like

Ja. De expl2 zijn de hardste Rolex stijgers de afgelopen 1-2 jaar. Vroeger altijd het ondergeschoven kindje geweest maar nu helemaal in.

2 likes

Baal soms nog steeds van mijn domheid toen

Valse zuinigheid was het

1 like

Komt omdat het de afgelopen 2 jaar zowat de goedkoopste stalen sportmodellen waren.
Ik heb toen ook niet gehapt :tired_face: Maarja, het is wat het is.

1 like

Ik merk dat ik iets meer vd sportievere versies ben. Sommige vind ik wel mooi maar zie mezelf ze niet vaak dragen.

1 like

31 likes

:jp:

Een blauwe duiker/GMT staat op de whishlist :slight_smile:

25 likes

SotC januari 2020

38 likes

Mijn ‘tegenwoordig’ Sub€999 collectie… :wink:

19 likes

Voor nu tevreden, maar t.z.t. de Chronoswiss eens te ruil aanbieden, kijken wat er komt. De Sub is een keeper. Ik vind het leuk om met horloges bezig te zijn en het flipperen is hier onderdeel van.

Voor nu eerst nog genieten.

20 likes

Sub is een tikje degelijk, maar blijft een enorm succesnummer. Niet voor niets :slight_smile:.

Merk zelf nu met mijn 114060 dat ik niets anders draag. Heb niet vaak pak aan waarbij ik toch voor een ander horloge zou willen kiezen.

Hoe concurreert de rest met je sub?

De rest is enkel de chronoswiss.
Dat is eigenlijk geen eerlijke vergelijking omdat dit een dresser is en ik daar geen persoon voor ben. Hierdoor blijft-ie wat vaker liggen. Maar het horloge an sich is zo mooi dat ik er moeilijk afstand van kan doen. In feite draag ik dagelijks de sub.

T.z.t. eens kijken voor een Breitling ofzo. Uiteindelijk wil ik een speedy naast de sub.

1 like

Breitling heb ik niet zo op mijn netvlies, maar is denk ik inderdaad dan meer een alternatief voor je sub. Ook wat stoerder spul.

Moderne Tudor niet je kop thee?