Jouw collectie op één foto II

Met die Aerospace was echt niets mis, behalve dat het een Breitling was. Tof ding.

2 likes

Heb ik niet zoveel mee. En vrij fors

Vind ik ook erg gaaf. Grootste kanshebber.

Klopt. Was een verrassend leuk ding. @Mas is er nog steeds blij mee. Toch miste ik iets bij de AS.

3 likes

Schaam me ook nog steeds de ballen uit mijn broekje maar oh wat is ie lekker :smile:

21 likes

Update van mijn collectie:

Heb er nu 6 waarvan er 1 nu een volledige servicebeurt krijgt en ontbreekt. Dat is de Zenith autosport automatic (geërfd):

Verder heb ik de volgende horloges:

  • Casio F91, the terrorist watch. Ook wel de Osama watch genoemd.
  • Casio Duro. Enorm populair en inmiddels wereldwijd bekend omdat Bill Gates er een draagt.
  • Seiko 7T62-0AHO.
  • Undone Urban met een foto van mijn 2 kinderen op de glazen caseback.
  • Glycine Airman No.1. Een re-issue van het model uit 1953. Zijn er maar 1000 van gemaakt, dus erg blij mee:

Online kwam ik een Airman medaille tegen. Betreft een Medal of honor die vanaf de jaren 60 wordt uitgereikt aan leden van de U.S. airforce die vrijwillig tijdens strijd een leven redden. Die moest ik natuurlijk meteen hebben:

Foto van het geheel (exclusief de gouden Zenith).

Dit zijn allemaal blijvertjes. De meeste heb ik al een tijdje. Wat staat er nog op de planning? Een Grand Seiko op staal staat nu op nummer 1.

20 likes

Echt een gave set :ok_hand:

1 like

Mooie collectie!

1 like

Thanks. Mis alleen nog iets op staal. :man_shrugging:t2:

1 like

Tof! Hoe bevalt de Airman? :airplane:

Ja, ben er echt ontzettend blij mee. Draagt perfect op mijn pols. Hij verveelt niet in ieder geval en vrijwel alle banden staan er goed op. Canvas is tot nu toe mijn favoriet. Heb jij je vintage Airman nog?

1 like

10 likes

:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

1 like

Goed om te horen!

Yes, deze heb ik zeker nog.

6 likes

Zondagse klok, dagelijks horloge voor onder een overhempt en een wat sportiever exemplaar. Wat heeft een mens nog meer nodig? Het antwoord op die vraag is natuurlijk een Casio met een kookwekker en een alarm, maar ik heb maar drie vakjes in de horlogedoos en het is zo leuk dat dit drie (crypto)Cortéberts zijn.

8 likes

@Drebin mooie set! Hoe draagt die Oris? Plaatje? Erg mooi zo op rubber :ok_hand:

1 like

Op staal valt hij ook niet tegen, al vind ik hem op rubber leuker

21 likes

Wow mooi ding! :wink:

Hier ook nog eens een update. Ben al een tijdje best tevreden :unicorn::four_leaf_clover:. Jammer alleen dat het weer jeukt

Omega is trouwens langdurig uit logeren maar hoort er nog wel bij. Met al die liefde tegenwoordig op het forum ga ik hem weer eens teruglenen, denk ik. :grin:

36 likes

Lekkere verzameling zo hoor :+1:t2:

1 like

hoezo ? toch gewoon een “kek” ding :smiley:

1 like

Tuurlijk. Heerlijk kek :grin:

1 like