Jouw impopulaire horlogemening

Speciaal voor jou:

Bi compax volledig horizontaal
Geen srew crown handopwinder
Pump pushers. Zonder bierblikken.
:v:

7 likes

Het is eigenlijk allemaal kut. Het goedkoopste quartzhorloge van de Albert Cuypmarkt loopt beter dan een PP.

3 likes

Grapjas…

Dus als je maar iets anders koopt dan de meute heb je er wel verstand van :joy::joy::joy:

:rofl::rofl:

:beers:

1 like

Vintage is voor mannen die hun eigen pad banen, mannen die zich onderscheiden, mannen met stijl.

Die hebben geen forum nodig, die moeten gewoon naar @AmsterdamVintageWatches om een tweedehands Rollie te scoren.

4 likes

Heb je niet gelezen wat ik als reactie schreef. Wacht zal mijzelf ff citeren.:joy:

1 like

En de 4 digit mooier dan de 6 en 5 digits!
:see_no_evil:

1 like

@Brick

1 like

Oops … niet het hele topic gelezen he :see_no_evil:

:sunglasses:

:man_facepalming:

1 like

Het merendeel van de mensen op dit forum heeft geen eigen smaak maar zijn vooral meelopers getuige het grote aantal Speedmasters en Rolex duikhorloges en de daarbij behorende slijmreacties.

6 likes

Precies. En dat niet alleen. Dit topic is een grappig topic waar je wordt uitgenodigd om impopulaire meningen te spuien en de meesten lekker chargeren voor het effect.
Wat niet de bedoeling is, is dat je dan gaat reageren op zo’n mening met “dat is niet zo” of “jij snapt het niet”.

Dus hier komt er nog één, zij het dat dit geen horlogemening is:
iedereen in dit topic die heeft gereageerd op een impopulaire mening van een ander heeft het topic niet begrepen.

7 likes

Dat is wel , jij snapt het niet! :upside_down_face:

2 likes

Weet je, ik praat graag met mijn horloges. Het zijn nog de enigen, die naar me willen luisteren.

4 likes

Een horloge van meer dan 200 euro kopen voor je kind van onder de 16 is verwennerij én kapitaalvernietiging.

2 likes

Ja. Vreemd dat die Speedmaster en subs zoveel verkocht worden… zouden ze niet gewoon ook mooi zijn?!?
:beers:

3 likes

Behalve een Toyota landverhuizer. Daar zou ik me nog wel in willen vertonen :rofl:

Een speedmaster is ontzettend gaaf en juist erg interessant! Dát lijkt me, gezien de reacties in dit topic, juist de impopulaire mening.

Bedoelt u niet chronograph of chronograaf… Chronometer is een nauwkeurigheids aanduiding van 't uurwerk

2 likes

Je kunt je natuurlijk ook laten inspireren. Niet alles is meteen na-apen en wars van eigen smaak. Net als dat iedereen die toevallig geen Ulysse Nardin heeft, maar een Omega, per definitie een fantasieloze slappe meeloper is.

Oei, dat is een fijne dame! Accuphase, op het Hififreaks.nl forum mag iemand net zo een bezitten!

1 like