Jouw ultieme grail, vintage & modern

Dit zou mijn grail zijn. Onhaalbaar, dus het blijft nog wel even een grail ook.

image

4 likes

Wat neem je als uitgangspunt voor jouw persoonlijke grail? Iets wat je heel graag wil, maar ook daadwerkelijk om je pols kan realiseren? Of de ultieme natte droom, te waarde van 3x je jaarinkomen?

De realistische grail: Rolex Explorer 214270 (en die komt er nog dit jaar).

De natte droom grail: Rolex Daytona, geelgoud, champagne wijzerplaat.

Ik zoek nog steeds deze. Mijn ultieme grail.

Groeten,

Tecco

7 likes

Ik zie mijn ultieme grail als een horloge wat haalbaar is maar waar je van weet dat het moeite kost im er te geraken. Maar al bij al, een horloge dat je graag zou zien pronken rond je pols.

Mijn grail was een Rolex 14060 no date en toen ik hem eenmaal had, ben ik er 3 maanden helemaal verguld mee geweest.
Daarna gezwicht voor een Jaeger Lecoultre, waarvan al snel bleek waarom het nooit een grail was geweest. Sindsdien heb ik eigenlijk geen grail meer, de 14060 doet het niet meer en er is geen plaatsvervanger voor gekomen.
Wat er wel voor in de plaats is gekomen is een behoorlijke onrust
 :sweat_smile:

2 likes

Die 14060 staat ook op mijn lijstje! Heb ook wel wat schrik dat het een anti climax gaat zijn eens ik hem ooit bemachtig :sweat_smile: vaak is het uitkijken ernaar leuker dan het hebben!

1 like

Anticlimax hoef je niet direkt over in te zitten hoor, het is een fantastisch horloge maar alles went
 :smirk:

1 like

Heb je wel een punt! Zoals John Mayer zei “ I wear my 5970 while cleaning up dog poop” :smiley:

1 like

A. Lange und Söhne 1815 Annual Calender in witgoud

En vintage graag een Pepsi 16710

Die laatste is wel te betalen maar ik vind de prijzen zo hoog op dit moment, dat ik er geen fijn gevoel bij heb. En wie weet heb ik het mis en heb ik over tien jaar spijt, maar toch 7-8k is wel een bedrag dat als ik het wil uitgeven aan een horloge ik me er happy bij moet voelen.

2 likes