Jan

Een Citizen gekocht van Jan, horloge in goede staat zoals beschreven,
verzending zeer vlot, en zeer goed verpakt
Verkoper is aanrader.

Aan @MeX een horloge verkocht. Deal zeer goed en prettig verlopen. Koper is aan te bevelen

Veel draagplezier, Marcel :thumbsup:

Onlangs twee Prisma’s verkocht aan @Jan.

Prettig onderhandeld met Jan. Snelle betaling en duidelijke en vlotte communicatie; kortom: ook als koper is Jan absoluut aan te bevelen!

:thumbsup:

1 like

Goede ervaring met jsl!!
Fijne en vlotte afhandeling.
Prettige communicatie.
jsl is een betrouwbare verkoper.

Ook hier prima ervaring met jsl/Jan als koper. Hij reageerde vlot op te koop staand bandje welke net gereserveerd was (heb het nog nagekeken, beide reacties waren nagenoeg gelijk). Hierop geen gezeur of raar antwoord maar een begripvolle reactie.

Uiteindelijk ander bandje aan Jan verkocht. Snelle betaling en melding van ontvangst en tevredenheid.

Kortom: jsl/Jan is een aanrader om zaken mee te doen!

Grt. Marco

1 like

Seiko 009 head only overgenomen van Jan.
Prima afgehandeld, snel geleverd in een giga verpakking.
Springbars werden nog nagestuurd, was ie vergeten.
Prima!

1 like

Seiko SKX007 overgenomen van JSL, prima prijs, reageert supersnel en was zeer goed verpakt. Zeker een aanrader.

1 like

Jan, veel plezier met de Einzeiger. Het was een prettige verkoop met uitstekende communicatie. Bedankt!
:trophy: @Jan :thumbsup:

1 like

Hier ook een zeer goede ervaring met Jan. Lekker vlot communiceren en de volgende dag was het al op de post :thumbsup:.

1 like

@Jan Afgelopen vrijdag op mijn Seiko strooptocht ook een exemplaar voor Jan meegenomen. We waren er al eerder over in een gezellige discussie beland. Enthousiast, open & betrouwbaar. Een echte liefhebber. Leuk om zaken mee te doen :relaxed:

1 like

Prima deal !!
Enig minpuntje is dat alles te goed verpakt was :smile::smile:

1 like

Horloge gekocht van jsl. Prima communicatie en snelle afhandeling. Bedankt

1 like

Ik moet zeggen dat ik met jsl een zeer goede communicatie heb gehad voor een uurwerk die ik opzoek was
hij heeft me daar echt ingeholpen anders was ik nog altijd opzoek
ze had het uurwerk voor me gevonden en goed verpakt opgestuurd
Ik raad jsl alleen maar
echte aanrader dus :ok_hand: :thumbsup:

1 like

Leuke vlotte transactie gedaan met @Jan. Zoals het hoort :+1:t2::+1:t2::+1:t2:

1 like

Bandje gekocht van jsl, Snel verstuurt en perfecte communicatie, een aanrader :slight_smile:

1 like

Shark Mesh bandje van Jan overgenomen.
Helemaal top hij was al op de bus voordat ik de heel vriendelijke prijs had overgemaakt. Ben er blij mee Jan bedankt.

Gr Bram

1 like

:thumbsup: :thumbsup:
Leuke deal gemaakt met @Jan.
Leuke communicatie.
Vlot betaald
Perfect.
Bedankt Jan !!
:thumbsup: :thumbsup:

1 like

Gave band voor mijn SKX171 overgenomen van @Jan.
Prettige communicatie, vlotte deal, aanrader :thumbsup:

1 like

Seiko jubilee band overgenomen van @Jan. In een woord top! Goede en vlotte communicatie, goed verpakt en snel verstuurd!

Thanks!

1 like

Hier idem!
Een Jubilee band overgenomen van Jan. Leuke communicatie en vlot geregeld. Alleen had tante Post een beetje vertraging, maar daar kunnen we niets aan doen.
Thnx Jan!

1 like