Jan

Prima deal !!
Enig minpuntje is dat alles te goed verpakt was :smile::smile:

1 like

Horloge gekocht van jsl. Prima communicatie en snelle afhandeling. Bedankt

1 like

Ik moet zeggen dat ik met jsl een zeer goede communicatie heb gehad voor een uurwerk die ik opzoek was
hij heeft me daar echt ingeholpen anders was ik nog altijd opzoek
ze had het uurwerk voor me gevonden en goed verpakt opgestuurd
Ik raad jsl alleen maar
echte aanrader dus :ok_hand: :thumbsup:

1 like

Leuke vlotte transactie gedaan met @Jan. Zoals het hoort :+1:t2::+1:t2::+1:t2:

1 like

Bandje gekocht van jsl, Snel verstuurt en perfecte communicatie, een aanrader :slight_smile:

1 like

Shark Mesh bandje van Jan overgenomen.
Helemaal top hij was al op de bus voordat ik de heel vriendelijke prijs had overgemaakt. Ben er blij mee Jan bedankt.

Gr Bram

1 like

:thumbsup: :thumbsup:
Leuke deal gemaakt met @Jan.
Leuke communicatie.
Vlot betaald
Perfect.
Bedankt Jan !!
:thumbsup: :thumbsup:

1 like

Gave band voor mijn SKX171 overgenomen van @Jan.
Prettige communicatie, vlotte deal, aanrader :thumbsup:

1 like

Seiko jubilee band overgenomen van @Jan. In een woord top! Goede en vlotte communicatie, goed verpakt en snel verstuurd!

Thanks!

1 like

Hier idem!
Een Jubilee band overgenomen van Jan. Leuke communicatie en vlot geregeld. Alleen had tante Post een beetje vertraging, maar daar kunnen we niets aan doen.
Thnx Jan!

1 like

:clap::clap:blauw bandje gekocht, ging lekker snel .

Bedankt

1 like

Een hele goede koper, onze @Jan . Zeer vlotte betaler, prettig in de omgang, kortom je wil hem als buurman. Volgende keer zo weer!

1 like

Een goede ervaring opgedaan met Jan. Absolute aanrader!
Thanx Jan

1 like

Vlotte F2F transactie gehad gister met Jsl (Citizen Promaster Automatic), prima communicatie en correct, aanrader. Jan TOP!! Dankjewel

1 like

Twee horlogebandjes overgenomen van Jan. Erg prettige communicatie en vlotte verzending. Een dag later lagen ze al (goed verpakt natuurlijk) op de deurmat.

@Jan; bedankt en tot een volgende keer!

1 like

Bandje gekocht van Jan; was bij nader inzien helaas iets te lang voor mijn “pencil-wrists”. Mocht ik 'm zowaar ruilen, met geld terug… Super service! En het was een mooi bandje voor het geld, niet te vergeten. :thumbsup:

1 like

Rally bandje geruild tegen een klokje, top communicatie en snelle levering. Top!

2 likes

009 overgenomen van Jan. Snel verstuurd en Beter verpakt dan menig webwinkel. Zeker aan te raden!

1 like

Bandje overgenomen van @Jan (Jan)

Goeie deal. Er bleek iets mis met de band, kan gebeuren, maar geen probleem, mocht m ruilen. Gelukkig heb ik het zelf op kunnen lossen, maar altijd fijn om te weten dat mocht er iets zijn, je altijd netjes geholpen word. :thumbsup: :thumbsup:

1 like

Horloge overgenomen van Jan. Communicatie was super, het horloge werd bijzonder goed verpakt verzonden (zelden zo gezien…) en het horloge was ook precies zoals beschreven.

Kortom met Jan kun je heel goed zaken doen, absolute aanrader!

1 like