Veblen

Jeroen heeft van mij een horloge overgenomen.
Correcte prettige manier van communicatie en zakendoen. Snelle betaling.

Ik heb ook een horloge aan Jeroen verkocht, de afhandeling is zeer prettig verlopen.

Mooie G-Shock overgenomen van Jeroen.

Perfecte afhandeling! (tu)

verkoop van mijn horloge verliep helemaal ok!

snel en vriendelijk.

2 duimen omhoog!

Gisteren weer zaken gedaan,

Super.

Weliswaar heeft Jeroen mij geen horloge verkocht of andersom, maar hij heeft mij wel heel attent geholpen om in contact te komen met een verkoper op tz-uk, gezien ik geen account kon maken (inmiddels is het me wel gelukt, ik hoorde van Jeroen dat er alleen tussen bepaalde tijdstippen mensen lid kunnen worden, dat wist ik niet). Ik vind dat ook zulke acties geprezen mogen worden!

Goede zaken gedaan met Jtrapman! :slight_smile: Snelle afhandeling, duidelijke communicatie, zeer betrouwbaar (tu) (tu)

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Zoals Jeroen Trapman al meldde heb ik van hem een fraaie 22 mm mesh-band overgenomen.
Ik had mazzel, want er waren meer gegadigden.
Geld overgemaakt en toen was het even wachten.
Dat lag absoluut niet aan Jeroen, maar meer aan het feit dat er een weekend tussen zat.
Al met al een heel snelle levering in een bubbel-enveloppe. Keurig verzorgd.
Mocht je ooit overwegen met hem zaken te doen, aarzel niet!

Flip.

Pas geleden heb ik aan dit forumlid een nieuwe Seiko SKX007 verkocht. Dit horloge was voor zijn zoon bestemd. Het contact was plezierig en al snel was een afspraak gemaakt. We hadden op een zaterdag afgesproken daar hij het horloge graag vooraf wou zien. Hij had het slim geregeld door een fietsroute uit te kiezen in de buurt van mijn woonplaats waar hij samen met zijn vrouw ging fietsen. Het persoonlijk contact verliep prettig en het klokje werd contant voldaan. Kort daarna nog een leuk berichtje ontvangen met een bedankje.

Forumlid trapm is wat mij betreft absoluut betrouwbaar dus een aanrader!

Mn zoon is er enorm blij mee.

Contact met jou was heel plezierig en de ontvangst allerhartelijkst.

Klokje is ook TOP.

En ja…de omgeving is prima voor een fietstocht ook nog :slight_smile:
We komen elkaar vast nog tegen!

Onlangs een Casio verkocht aan forumlid Trapm.
Prettig zakendoen. Top forum lid (tu)

Vandaag heb ik een fantastische G-Shock ontvangen van forumlid trapm.
Prettige communicatie, goede zaken en supersnelle verzending. Bovendien UITERST PROFESSIONEEL verpakt. Kan dus niet beter trapm, mijn complimenten.

Het geleverde horloge voldeed in alle opzichten aan de verwachtingen.

Ik kan dan ook forumlid trapm zeer warm aanbevelen(tu)(tu)

Hartelijke groet

Ron Hamelberg

Afgelopen week een prachtige Suunto Core All Black
overgenomen van forumlid trapm.
Snelle service, goede communicatie,keurig vepakt
en een prima prijs. Wat wil een mens nog meer!
Dhr. Trapman kan ik aan iedereen aanraden!! (tu)

Marc Otten

Een hele mooie klok verkocht aan een ware liefhebber. Zo valt het afscheid minder zwaar. Heel prettig zaken doen.

Zojuist mijn ledhorloge verkocht aan Harm , heldere communicatie ,snelle afhandeling, perfecte deal.

Hoop dat je er veel plezier van hebt !

(tu)

Deze week een Seiko Bfk gekocht van Harm.
Prima communicatie en een erg mooi horloge.
Het geheel werd na betaling snel verzonden en was goed verpakt.

Ik ben er blij mee.:slight_smile:
Harm bedankt en zeker een aanrader.

Afgelopen weekend een mooie Steinhart opgehaald bij Harm. Pleasure to do business. Fijn praatje en een goede bak koffie. Zeker een aarader en wie weet tot in de toekomst, mocht Harm zijn IWC van de hand doen :wink:

mmdekker Schreef:

Afgelopen weekend een mooie Steinhart opgehaald
bij Harm. Pleasure to do business. Fijn praatje en
een goede bak koffie. Zeker een aarader en wie
weet tot in de toekomst, mocht Harm zijn IWC van
de hand doen :wink:

Hoop dat je veel plezier van de Steinhart hebt.
De koffie is, uiteraard, echte Nespresso en mn IWC…die gaat op mn 80e verjaardag naar Jeroen (of eerder, al naar gelang mn leven) :slight_smile:

Geen zaken gedaan met JTrapman. Maar toch wil ik hier even bedanken voor de uitvoerige hulp bij het vinden van een Tissot, en het contact leggen met een Engelsman.

Bedankt voor de totaal belangeloze hulp.

I owe you !