Veblen

Deze week een fijne Ruil gedaan met J Trapman had gisteren de uurwerk naar me toegestuurd en vandaag had ik ze zeer snelle tranport :ok_hand:
Het was fijn een deal te doen met j trapman

Topdeal met J. gedaan.
Een leuke ruil face2face afgehandeld en zeer vriendelijk ontvangen!

Hopelijk tot nog een keer!

Het wordt eentonig :wink: , maar ook ik heb een prima deal gehad met Jeroen. Aanrader!

Snelste deal op t forum welke ik ooit heb meegemaakt met Jeroen gehad, binnen paar minuten na plaatsen van de advertentie een zakhorloge aan hem verkocht!!! Zeer vlotte en prettige communicatie, dus duimpje omhoog :+1:t2:

Jeroen heeft met mij best wat geduld moeten betrachten…
Was van zijn kant (gelukkig) geen probleem.:blush:

Uiteindelijk de deal rond , en een prachtig
horloge binnengekregen.:+1:t2:

100% als beschreven en netjes verpakt.
Superblij mee!

Dank!:slight_smile:

Vandaag bij @jtrapman een horloge opgehaald. Prima ontvangen bij hem thuis en nog even over de inhoud van zijn kistje besproken.

Prima transactie, wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

Gisteren de Stowa bij Jeroen opgehaald, gezellig bij gekletst en z’n nieuwe topper bekeken! Fijne gozer en prettig contact.

1 like

Gefeliciteerd. Prachtig horloge met fenomenale band.

Vandaag een klokje ontvangen van Jeroen , prettige communicatie en snelle afhandeling
Fijn zaken doen met Jeroen .

Voor de 2e maal een horloge gekocht van Jeroen en alweer een tevreden klant. Volgend jaar een 3e?
Echte aanrader !

Vandaag een horloge verkocht aan Jeroen. Leuk contact, aardige gozer.
Aanrader! :thumbsup:

Zelfs nog een goedmakertje mee naar huis gekregen voor het gemis van de mijne:

:grin:

1 like

Geen horloge verkocht of gekocht, naar hij heeft me wel enorm geholpen om mensen te vinden die interesse hadden in mijn horloges. :thumbsup::thumbsup:

Geweldige deal met Jeroen gesloten. Deze man tilt me naar een hoger niveau :raised_hands:

Seller: 5 strars, Triple A … dan weten jullie toch genoeg :blush:

Daarom zeg ik het maar … @JTrapman is de beste :sunglasses:

1 like

Superfijne deal met Jeroen achter de rug. Zeer prettige communicatie, snelle betaling, kortom alles wat je kan wensen van een koper. Top!

Communicatie volledig, begrijpelijk en consistent! Zeer prettig ivm de vragen van mijn kant.
Horloge zoals beschreven en stemt in de werkelijkheid overeen met de foto’s.

5/5!

Niet dat het nog nodig is. Maar for the record :wink:

Goed zaken gedaan (voor het eerst eigenlijk bedenk ik me nu) met @JTrapman

Snelle vlotte communicatie enz enz bla bla. Geld direct op de rekening enzo.

Gewoon GOED zaken doen met deze man :smile:

Vandaar een horloge overgenomen van Jeroen.
Super ervaring en leuke verhalen gehoord. Mocht ook een gedeelte van zijn collectie bekijken, dit was helemaal mooi maar wel jaloersmakend :wink:
+1!

1 like

Horloge overgenomen van Jeroen. Aardige vent, prima contact, zeer vlot allemaal. Zeer aan te bevelen.

1 like

bedankt weer!

2 likes

Ook hier een topervaring met @JTrapman
Leuke vent, met toppers in z’n collectie…
Alles vlot en fair gedaan :+1::+1:

2 likes