Jullie mening over de Casio Edifce

Het waait wel weer over denk ik, maar neemt niet weg dat er flink wat mis is.
Gelukkig is het weer altijd goed, weet ik nog van de tijd dat ik tijdelijk op St. Maarten was gestationeerd, hoofdzakelijk om stempels te zetten op nl gov pakketten :wink:
Wist wel wat er in zat maarrrrrrrrrrrr vrienden zijn vrienden :wink:

Er is al decennia iets mis en dat moeten ze nu oplossen. Je kunt niet alleen maar consumeren en niet produceren. Er zal dus een omslag moeten komen. Hopelijk zal deze crisis een aanzet zijn voor die omslag. Maar verder is het hier goed toeven. De soep wordt niet zo heet gegeten als opgediend. In omringende landen is het wat dat betreft een stuk slechter gesteld.

In Su hebben ze nog steeds een NL armslag en dat moet stoppen.
Da’s de enige oplossing.
Maar enigszins jaloers op je locatie ben ik wel :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nederland doet niets meer voor Su hoor. Dat hebben ze nooit gedaan en dat doen ze op het moment al helemaal niet meer.

Nou, volgens mij zitten ze nog dik in de transporten daar.
Maar goed, dat is allemaal geld wat nooit in de E-balans terecht komt.

WAt is je favoriete drankje aldaar boven de 30 % ?
Ik ben wel te porren voor een khaperina

Ik heb geen idee wat je bedoelt. Ik weet dat Nederland de onafhankelijkheid er door gedrukt heeft en Suriname heeft achter gelaten zonder behoorlijk bestuur en zonder infrastructuur. Verder een potje van een paar miljard aan ontwikkelingshulp waar je als Nederland dan bepaalt aan wat en wie dat wordt uitgegeven maken het compleet.

Nee hoor. De rol van Nederland in het geheel verdient niet de schoonheidsprijs.

Verder drink ik graag Parbo en Borgoe :grin:

Hoe dat allemaal zit, dat weten we toch niet bijv. shell e.d.
Maar wat is Borgoe? is dat sterk?

1 like

Perfect! , met wat lime of water, of gaat dit sraight up?

Straight of met cola…

Haha, I like to come over, maar er zit 6000Km zout water tussen :laughing:
In ieder geval nog een prettige avond, ik ga zzzzzzz :+1:

1 like

Ik snap er geen ruk van… het gaat over een Casio Edifice en out of the blue over heel iets anders. 'K ga er vanuit dat dit niet de bedoeling is maar hoe kan dit dan?

1 like

Volgens mij geef je het wl aan. Het gaat even over iets anders.

Kan ik alleen maar beamen.
Ik heb diverse Casio’s gehad en ook nog 4 stuks in bezit…
De oudste loopt al 18 jaar op dezelfde lithiumbatterij…

kunnen Drex en ChowMonkey lekker gewoon via pb lullen over Suriname ipv in iemand anders zijn topic over een Casio horloge?

Hi,

Ik heb de Casio edifice EQB-510-DC1A.

Gangreserve/ opladen is geen probleem, ik wissel het horloge af met 2 andere en na 2 weken in mijn horlogedoos +/- 3 meter van vensterbank heeft hij nog nooit “low battery” aangegeven.

Klein krasje op het scherm en de zwarte stalen band loopt enigszins makkelijk beschadigingen op.

Ik heb de mijne ongeveer 2.5 jaar en behandel hem als een beater. De staat in het echt is beter dan de foto’s doen vermoeden.

Conclusie; niet ontevreden maar ik neem nooit meer een horloge zonder saffier.

Veel succes met de keuze.
Groet.

1 like

Ik heb een casio edifice een jaar of vier geleden gekocht,deze werkte op licht.maar na deze tijd begaf de accu het.
Terug naar de juwelier en deze had hem opgestuurd naar casio.
Echter werd het de accu niet gratis vervangen,dit terwijl de juwelier ook wel vond dat dit wel een erge korte levens duur was.
Dus mijn advies is om NIET een casio te kopen,waardeloze garantie en horloges.

Inderdaad op basis van één slechte ervaring voor een reparatie die buiten garantie viel absoluut geen Casio kopen!
Ik heb er overigens wel 100 gehad. Prima horloges niks mis mee.

1 like

zo las ik eens een verhaal van een taxichauffeur die een Mercedes reed (uiteraard), de auto had na 700.000 km een kapot achterlichtje: chauffeur wilde nooit meer een Mercedes: altijd malheur…

2 likes

Lekker oud topic :blush:

Maar wow, wat word er hier een onzin uitgekraamd zeg. Jammer hoor.

Helemaal niks mis met Casio, en ook niet met Casio Edifice. Heerlijke instap horloges. Mooie designs.

Heb er heel veel gehad en heb er nog steeds 2.

Solar werkt goed. Houd ze inderdaad welop Medium of High. En niet in een donkere lade als je ze niet draagt.
In de zomer dag een paar keer voor het raam.
En gewoon onder de mouw dragen. Echt geen probleem.

Nooit, maar dan ook nooit geen enkel probleem gehad

Deze twee heb ik nu nog …

Deze was trouwens mijn introductie op het forum in 2014 :blush:

En dan deze nog. Tijdje te koop gestaan hier, maar toch blij dat hij niet verkocht werd haha.
Deze blijft !

1 like