Jürgen / Jurgen

Prachtige koffer gekocht voor een heel mooi prijsje.

gewoon simpel een duim omhoog :thumbsup:

Horloge van Jürgen over genomen.
Het is goed zaken doen met hem, vlotte communicatie en het horloge zoals omschreven en goed verpakt. Toppertje :+1:

Een mooie Edox vintage overgenomen van Jürgen, horloge is zoals omschreven!
A + :+1:

Ik kon geen topic vinden over Jurgen dus start ik er maar een.

Hoewel ik niet de eerste bieder op de Omega Seamaster Cap was is hij me toch gegund door het eerste forumlid. Mijn dank daarvoor, ik ben er erg blij mee namelijk (de kaalslag is flink bezig, een petje in de zomer is dan wel fijn).

Nadat hij mij gegund is snel de zaken afgehandeld met Jurgen en hij heeft het zeer netjes verpakt verzonden met DHL.

Jurgen, nogmaals bedankt!

(ik krijg die umlaut niet op je naam)

Een bericht is samengevoegd in een bestaand topic: Jur

Prima deal met @Jurgen. Van hem een gereedschapset overgenomen. Vlotte communicatie, snelle verzending en netjes verpakt! Bedankt Jurgen.

Prima ervaring met @Jurgen; goede communicatie en snelle verzending. Aanrader dus!

Horloge van @Jurgen gekocht.
Net binnen ziet er netjes uit zoals in de advertentie vermeld.
Met Jurgen is het perfect zaken doen.
Horloge kwam perfect verpakt en ook de communicatie was prima.
Jurgen bedankt!!

Inmiddels twee keer iets gekocht van @Jurgen
Prima communicatie en vlotte afhandeling, netjes verpakt. Prettig zaken doen zo.

Horloge overgenomen van Jurgen. Thuis bij hem opgehaald, voldeed geheel aan de beschrijving, top! Altijd weer prettig te ervaren dat het HF een betrouwbare club van gasten is! :+1:

Mooi Breitling boek voor de kerst van Jürgen overgenomen. Snelle communicatie, super verpakt en verstuurd en gewoon in nieuwstaat.

Dank je Jürgen!

Longines overgenomen van Jürgen @Jurgen. Heel blij mee en alles is naar wens. De prijs was scherp en hij heeft de stalen band terplekke voor mij op maat gemaakt. Wat een service! Vriendelijk en relaxed contact. Gewoon top! :smile: :+1:

1 like

Horloge verkocht aan @Jurgen aardige vent en supergezellige overdracht in persoon met een kop koffie opnde RikkeTik

Prachtige LeJour overgenomen van @Jurgen.
Nette prijs en de staat is werkelijk uitmuntend.
Leuk even kennis te kunnen maken ook :+1:
Tnx voor de leuke deal :man_dancing:t3:

Een boek overgekocht van @Jurgen. We hebben de verzendkosten gedeeld en voor ik het wist lag het boek stevig verpakt op de mat. Top! :+1:

Horloge overgenomen van @Jurgen. Een prettig contact en een fijne deal!

Een vintage horloge van Jürgen overgenomen, op korte termijn kon ik even langs fietsen en gezellig gepraat, aanrader!:slight_smile:

Mooie chrono overgenomen tijdens een lunch, altijd leuk om met een medeverzamelaar iets te eten en drinken.

Weer een leuk horloge aan de collectie toegevoegd :wink: overgenomen van @Jurgen aka Jurgen, zoals vermeld nieuw in doos :+1:t2: dank je Jurgen. Prettig zaken gedaan te hebben en uiteraard een aanbeveling :blush:

1 like