"Heen en weer..". Incoming!... " Russische Rolex"

Mijn PostNL bezorger is super chill. We hebben elkaars nummer en zodra hij een pakketje voor mij heeft kan hij mij een exacte tijdstip van levering doorgeven. Of ik mag het eerder al ergens ophalen. Dit is een rot situatie waar de verkoper niets kan doen. Succes nog!

2 likes

Maar jij bent gewoon een distributiecentrum :wink:

2 likes

Naar aanleiding van je bestelling van maart jongstleden?

5 likes

Je hebt mij door :joy::joy::joy:

1 like

Dus, in plaats van meteen goed te lezen, heb jij dat pas in tweede instantie gedaanā€¦ :)ā€¦

no offenseā€¦

Maarā€¦ Neenā€¦ ik vraag de verkoper niet om een nieuw horloge, maar om het pakketje weer op te sturen als het bij hem aankomtā€¦ en dat ie de kosten aan mij moet doorgeven, zodat ik het aan hem kan vergoeden, omdat Post NL er hier een bende van maaktā€¦

Enā€¦ omdat het dus niet de eerste keer is dat hier een postbezorger verzuimd heeft om een briefje achter te latenā€¦ ben ik dus van plan om te zien of ie dat nu weer niet doetā€¦ en als dat het geval isā€¦ dan zal ik em daar zeker op aansprekenā€¦ enā€¦ dan zal ik dat ook zeker weer melden bij Post NLā€¦

You canā€™t fix stupidā€¦ but you can numb it with a 2" by 4"ā€¦

Momenteel volgens de tracking, is het pakketje alweer terug in Kharkiv, onderweg naar het hoofd postkantoorā€¦ met een beetje mazzel komt het zelfs vandaag nog aan bij de verkoperā€¦ en dan kan het hele traject weer in omgekeerde richting gevolgd gaan wordenā€¦

Als je nou even een camera klaarzet op die dag dan heb je kans op een enorme youtube of dumpert hit :smile:

2 likes

zojuist bericht gehad, de ā€œpresidentā€ is terug in Kharkivā€¦ zodra ie terug op de post gaat krijg ik wederom een trackingcodeā€¦ 'k overweeg de tracking app van PostNL op mijn telefoon te gaan zettenā€¦ als die App een signaal geeft als er weer een wijziging isā€¦ op die manier zit ik er ā€œbovenopā€ā€¦
Met een beetje mazzel is ze met de kerst binnenā€¦

1 like

Heel mooi horloge waarmee je mensen op een leuke manier op t verkeerde (Rolex) been kunt zetten.

Post NL is zoals je al beschreven hebt ergernis en drama en dit is al jaren het geval helaas, maakt soms dat ik voor het bestellen informeer of het via een andere vervoerder geregeld kan.

Mag ik je een prijs indicatie vragen?

1 like

Jaā€¦ dat mag je vragenā€¦ :slight_smile: ā€¦

zonder gekheid nuā€¦ ik mocht op Ebay $100,- aftikken voor dit exemplaarā€¦

Daar ben ik nog naar op zoekā€¦ waar vond jij em?

Nou voor dat geld kun je wel een gokje wagen,

mag ik dat zeggen? :smiley:

Hallo Arie,

Ik heb hem twee jaar geleden hier op het forum gekocht voor een tientje.
Weet niet meer van wie.

Maar misschien hebben ze bij www.watchbandcenter.com wel wat bij de
stalen bandjes.

Grt.

Dan ben jij wel erg makkelijk te piepelen, tig Seikootjes 5 die meer richting Rolex gaan en dan nog helemaal nietā€¦

Ja, dat mag jij zeggenā€¦( ik voel me net Mart Smeets nu :slight_smile: )

wie zegt dat HIJ te piepelen is?.. en wat versta je onder ā€œPiepelenā€ in dit geval?..

Als hij denkt dat er mensen zijn die dit (overigens leuke) klokje zouden kunnen verwarren met een Rolex dan zou het mij niet verbazen als hij er daar een van is. Met piepelen bedoel ik ā€˜om de tuin te leidenā€™.

Beste Sammie,

niet vervelend bedoelt hoor maar volgens mij ben jij iets te serieus in deze draad. En de veronderstelling dat ik er zo eentje ben die makkelijk om de tuin te leiden isā€¦ mmmm rest my case.
mag ik dat zeggen? ehh ja dat mag ik :slight_smile:

In ieder geval een fijn weekend gewenst.

1 like

:wink:

1 like

Ik denk dat er hele volksstammen zijn die bij het zien van een bezel zoals op dit horloge automatisch denken ā€œRolex?ā€ā€¦ men heeft dat natuurlijk willen bereiken bij Raketa, zoals ze dat ook bij andere merken wilden bereikenā€¦ en daā€™s voor mij ook een deel van de lolā€¦ 't horloge is klein genoeg om ā€œvintageā€ uit te stralenā€¦ omdat ie ook vintage isā€¦ en daarbij knipoogt naar het ontwerp van een Rolex.
In dit geval is het ook niet meer dan knipogenā€¦ omdat de kastvorm totaal anders isā€¦

1 like

zojuist bericht gehad van de verkoper, Nieuwe trackingcodeā€¦ we gaan em in de smiezen houdenā€¦
uit ervaring weet ik inmiddels dat 't een paar dagen duurt eer ie de UkraĆÆne verlaten heeftā€¦ en dat ie dan met 2-3 dagen hier moet opduikenā€¦ we gaan het meemakenā€¦
't ziet er vooralsnog naar uit dat ie er voor de kerst wel is

1 like

Gelukkig maar. Want met een kale pols bij je schoonouders aan de kalkoen is ook niet wat.