Juvenia horloge wijzerplaat Vernieuwen?

Hallo ik heb een juvenia op een veiling gekocht
Nu zijn de wijzers zwart aangeslagen en een plekje op de wijzerplaat wat zouden jullie hier aan doen?
(Wit goud)

Ik zou er niks aan doen. Het is een oud horloge, het horloge heeft al een heel leven achter de rug voordat jij de eigenaar werd. Naast dat geld kost om te laten opknappen zorg het opknappen vaak ook nog voor een waardevermindering. WIl je een klokje in betere staat zou ik deze verkopen en naar een andere opzoek gaan in beter staat.

Hij is nog opgedragen zouden de wijzers niet gewoon op gepoetst kunnen worden

Als ik nog eens naar de plaatjes kijk lijken sommige indices ook zwart te zijn? En horen de wijzers niet zwart geverfd te zijn en is een deel er af gesleten? In plaats van dat ze dus eigenlijk zilverkleurig horen te zijn?

Ha - doet me denken aan de tijd dat ik bij Klemann werkte. Kreeg ik weer de opdracht om voor een oudere dame de wijzers van haar horloge zwart te maken. Met een viltstift… :anguished: …tja, de baas bepaalt. Ben er niet lang gebleven. :smile:

Maarre - dat zwart is er wel af te krijgen hoor. Dat vlekje waarschijnlijk niet of nauwelijks.

1 like

Nee het is echt verkleurd, hebben jullie een adres waar ik dit zou kunnen laten opknappen of vervangen .